Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorVojtko, Viktor
dc.contributor.authorČapek, David
dc.date.accessioned2021-11-25T06:28:33Z
dc.date.available2021-11-25T06:28:33Z
dc.date.issued2014
dc.date.submitted2014-09-05
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/6472
dc.description.abstractTématem bakalářské práce jsou ceny v maloobchodě. Cílem je analýza vývoje spotřebitelských cen v České republice z hlediska vývoje v čase a pro různé skupiny zboží. V této práci je shrnut teoretický základ o maloobchodu, spotřebitelských cenách, tvorbě cen, inflaci, indexu spotřebitelských cen, spotřebitelský koš. Dále o cenové politice České republiky. V praktické části jsou analyzována dostupná data z Českého statistického úřadu, zkoumána daňová politika státu a vše je porovnáváno v čase. Zvlášť jsem analyzoval vybrané oddíly spotřebního koše jako potraviny a nealkoholické nápoje, alkoholické nápoje a tabák, bydlení, voda, energie a paliva, zdraví, doprava. V závěru jsou shrnuty výsledky mé práce a popsány možné dopady.cze
dc.format50 s.
dc.format50 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectMaloobchodcze
dc.subjectcenacze
dc.subjectinflacecze
dc.subjectpříčiny inflacecze
dc.subjectspotřebitelské cenycze
dc.subjectspotřební košcze
dc.subjectcenová politikacze
dc.subjecttvorba cencze
dc.subjectdaňová politikacze
dc.subjectdaň z přidané hodnotycze
dc.subjectspotřební daně.cze
dc.subjectRetaileng
dc.subjectpriceeng
dc.subjectinflationeng
dc.subjectcauses of inflationeng
dc.subjectconsumer priceseng
dc.subjectmarket basketeng
dc.subjectpricing policieseng
dc.subjectpricingeng
dc.subjecttaxationeng
dc.subjectvalue added taxeng
dc.subjectexcise tax.eng
dc.titleCeny v maloobchoděcze
dc.title.alternativePrices in retaileng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag28728
dc.description.abstract-translatedThis bachelor thesis focuses on retail prices. It aims to analyze the development of consumer prices in the Czech Republic in terms of their development in time and for various groups of goods. The thesis summarizes the theoretical basis of retail, consumer prices, pricing, inflation, consumer price index and market basket; the next part deals with the pricing policy of the Czech Republic. The practical part analyzes available data from the Czech Statistical Office, examines the tax policy of the state and everything is compared over time. I have analyzed separately the selected sections of the market basket such as food and non-alcoholic beverages, alcoholic beverages and tobacco, housing, water, electricity, gas and fuels, health, transportation. The conclusion summarizes the results of my thesis and describes the possible impacts.eng
dc.date.accepted2014-10-07
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam