Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorSrbová, Alena
dc.contributor.authorTalířová, Klára
dc.date.accessioned2021-11-25T06:28:38Z
dc.date.available2021-11-25T06:28:38Z
dc.date.issued2014
dc.date.submitted2014-04-30
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/6487
dc.description.abstractCílem této bakalářské práce je zhodnocení využití POP prostředků ve vybrané maloobchodní jednotce. Hlavní částí práce je marketingový výzkum provedený pomocí dotazníkového šetření. Pro práci jsem si vybrala maloobchodní jednotku Tesco - hypermarket České Budějovice, který těchto prostředků hojně využívá.cze
dc.format58 s. (56758)
dc.format58 s. (56758)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectPOP prostředkycze
dc.subjectmaloobchodní jednotkacze
dc.subjectmarketingový výzkumcze
dc.subjectPOP resourceseng
dc.subjectretail uniteng
dc.subjectmarketing researcheng
dc.titleVyužití POP prostředků ve vybrané maloobchodní jednotcecze
dc.title.alternativeThe Application of the POP tools in the chosen retail uniteng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag31650
dc.description.abstract-translatedThe main purpose of this thesis is to describe using of POP resources in the chosen retail unit. The main part of this work is marketing research made by using questionnaires. I selected retail unit Tesco - hypermarket České Budějovice which uses a lot of POP resources.eng
dc.date.accepted2014-05-28
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam