Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorSrbová, Alena
dc.contributor.authorRingelová, Lucie
dc.date.accessioned2021-11-25T06:28:39Z
dc.date.available2021-11-25T06:28:39Z
dc.date.issued2014
dc.date.submitted2014-04-30
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/6489
dc.description.abstractTématem této bakalářské práce je Využití POP prostředků ve vybrané maloobchodní jednotce. Hlavním cílem bylo zhodnotit využití POP prostředků ve vybrané maloobchodní jednotce. Vybranou maloobchodní jednotkou byl Albert. Dílčími cíli bylo zjištění znalosti pojmu POP prostředky, zhodnocení zda spotřebitelé vnímají POP prostředky v maloobchodních prodejnách a zda na ně působí. Dále zjištění, které POP prostředky na spotřebitele působí nejvíce a naopak nejméně. K dosažení hlavního cíle a vedlejších cílů byl využit marketingový výzkum, a to formou dotazníkového šetření, na zákládě kterého bylo provedeno zhodnocení. Práce obsahuje návrhy na zlepšení využití POP prostředků v maloobchodní jednotce Albert.cze
dc.format59 s.
dc.format59 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectmarketingový výzkumcze
dc.subjectzákaznícicze
dc.subjectmaloobchodní jednotka Albertcze
dc.subjectPOP prostředkycze
dc.subjectmarketing researcheng
dc.subjectcustomerseng
dc.subjectretail unit Alberteng
dc.subjectPOP resourceseng
dc.titleVyužití POP prostředků ve vybrané maloobchodní jednotcecze
dc.title.alternativeThe Application of the POP tools in the chosen retail uniteng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag31684
dc.description.abstract-translatedTopic of this thesis is The Application of the POP tools in the chosen retail unit. Primary objective was to evaluate the use of resources in the selected POP retail unit. Selected retail unit was Albert. Secondary objectives were to determine the knowledge of the concept of POP means assessment whether consumers perceive POP devices in retail stores, and whether they operate. Furthermore, the finding that POP means the consumer has the most and the least. To achieve the main objectives and targets of marketing research was used in the form of a questionnaire survey on the basis of which the assessment was conducted. The work includes proposals on improving the use of resources in POP retail unit Albert.eng
dc.date.accepted2014-05-28
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam