Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorSrbová, Alena
dc.contributor.authorGryczová, Zuzana
dc.date.accessioned2021-11-25T06:28:40Z
dc.date.available2021-11-25T06:28:40Z
dc.date.issued2014
dc.date.submitted2014-04-30
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/6490
dc.description.abstractCílem této bakalářské práce bude prouzkoumat jednotlivé prvky nákupního prostředí ve vybrané maloobchodní jednotce, kterou bude supermarket Terno České Budějovice. Vedle tohoto výzkumu se tato práce zaměří i na to, zda zákazníci supermarketu vytvořené prvky nákupního prostředí vůbec vnímají a jak na ně konkrétní prvky působí. Po zjištění těchto skutečností na základě dotazníkového šetření, budou následně doplněny možné návrhy na zlepšení takových prvků, se kterými budou zákazníci nejvíce nespokojeni.cze
dc.format82 s. (101 525 znaků).
dc.format82 s. (101 525 znaků).
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectObchodcze
dc.subjectnákupní prostředícze
dc.subjectzákazníkcze
dc.subjectmaloobchodcze
dc.subjectprodejnacze
dc.subjectdesingcze
dc.subjectzbožícze
dc.subjectprezentace zbožícze
dc.subjectpotřeby a přánícze
dc.subjectuspokojení potřebycze
dc.subjectvzhled prodejny.cze
dc.subjectShopeng
dc.subjectthe buying atmosphereeng
dc.subjectcustomerseng
dc.subjectretaileng
dc.subjectstoreeng
dc.subjectdesingeng
dc.subjectgoodseng
dc.subjectpresentationeng
dc.subjectthe need and desireeng
dc.subjectsatisfactioneng
dc.subjectstore layout.eng
dc.titleNákupní prostředí ve vybrané maloobchodní jednotcecze
dc.title.alternativeThe Buying atmosphere in the chosen retail uniteng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag31687
dc.description.abstract-translatedThe main point of this thesis will analyze individual elements of the schopping environment in selected retail unit, which will supermarket Terno České Budějovice. In addition to this research, this thesis will also focus on customer's feelings about the schooping environment and how specific elements operate. After learning these facts on the basis of the survey will then supplemented some suggestions to improve such elements, which will be most dissatisfied from customers.eng
dc.date.accepted2014-05-26
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineŘízení a ekonomika podnikucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam