Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŠalamoun, Jan
dc.contributor.authorNováčková, Barbora
dc.date.accessioned2021-11-25T06:28:41Z
dc.date.available2021-11-25T06:28:41Z
dc.date.issued2014
dc.date.submitted2014-09-05
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/6493
dc.description.abstractBakalářská práce zpracovává téma "Postavení privátní značky obchodního řetězce". Cílem bakalářské práce je navrhnout doporučení rozvoje privátní značky na základě zjištění spotřebitelského vnímání pozice značky vybraného obchodního řetězce na českém trhu. Vedlejším cílem je ověřit hypotézy o vnímání pozice privátní značky vybraného maloobchodního řetězce. Pro dosažení cílů byla použita metoda kvantitativního výzkumu a to dotazníkové šetření. Následně byly zpracovány výsledky a návrhy na zlepšení.cze
dc.format72 s. (87 304)
dc.format72 s. (87 304)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectPrivátní značkacze
dc.subjectznačkacze
dc.subjectspotřebitelcze
dc.subjectmarketingový mixcze
dc.subjectrespondenticze
dc.subjectmarketingcze
dc.subjectprodejcze
dc.subjectkvalitacze
dc.subjectcenacze
dc.subjectrozvoj privátní značky.cze
dc.subjectPrivate brandeng
dc.subjectbrandeng
dc.subjectconsumereng
dc.subjectmarketing mixeng
dc.subjectrespondentseng
dc.subjectmarketingeng
dc.subjectsaleeng
dc.subjectqualityeng
dc.subjectpriceeng
dc.subjectdevelopment of the private label.eng
dc.titlePostavení privátní značky obchodního řetězcecze
dc.title.alternativeMarket position of a private labeleng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag31695
dc.description.abstract-translatedThis bachelor thesis works with the theme "Market position of a private label". The aim of this bachelor thesis is to propose the development of the private label based on the consumers perception of the position of the label of chosen retail chain on the czech market. Secondary objet is to verify the hypotheses about the perception of the position of the same private brand. To achieve the main objectives was used qualitative research (survey). Subsequently, the processed results and suggestions for improvement.eng
dc.date.accepted2014-10-06
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam