Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŠalamoun, Jan
dc.contributor.authorPešková, Lenka
dc.date.accessioned2021-11-25T06:28:41Z
dc.date.available2021-11-25T06:28:41Z
dc.date.issued2014
dc.date.submitted2014-09-05
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/6494
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zabývá space managementem obchodní jednotky Kaufland v Jindřichově Hradci. V teoretické části popisuje také category management, jeho části, výhody a bariéry. Krátce je zde zmíněno něco o merchandisingu, zejména o jeho taktikách nebo umístění zboží v regálech. Důležitou složku hraje atmosféra nakupování. V práci je také popsáno, jak ovlivní zákazníky nejen hudba a vůně, ale také barvy a osvětlení. Zmíněné jsou také často používané prezentační techniky, které vedou k upoutání pozornosti zákazníka na výrobek a následné koupi výrobku. Jedna z kapitol je věnována nákupnímu chování spotřebitelů. Praktická část je zaměřena na spokojenost zákazníků s uspořádáním prodejní plochy. Dále se práce zaměřuje na spokojenost s umístěním zboží v regálech, frekvenci nákupu, a v neposlední řadě zahrnuje i faktory, které nejvíce ovlivňují zákazníky při nákupu.cze
dc.format49 s. (50 561 znaků)
dc.format49 s. (50 561 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectSpace managementcze
dc.subjectcategory managementcze
dc.subjectmerchandisigcze
dc.subjectnákupní atmosféracze
dc.subjectzákaznícicze
dc.subjectnákupní chování spotřebitelů.cze
dc.subjectSpace managementeng
dc.subjectcategory managementeng
dc.subjectmerchandisingeng
dc.subjectshopping atmosphereeng
dc.subjectcustomereng
dc.subjectbuying behavior of consumers.eng
dc.titleSpace management vybrané obchodní jednotkycze
dc.title.alternativeSpace management of a retail uniteng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag31701
dc.description.abstract-translatedThis bachelor thesis deals with the space management. It also describes the category management, its parts, benefits and barriers. It is stated shortly something about merchandising, especially about his tactics or the placing of goods on the shelves. An important component plays an atmosphere of shopping. You will learn how to operate the customer not only music or smell, but also the colors and lighting. There is also a frequently used presentation techniques that lead to alert the customer to the product and follow purchase of the product. To find there are also factors that can influence customers both a positive and also negative impression. One chapter is devoted to purchasing behavior of consumers for which it is very important to know the shopping and consumption behavior of customers. The practical part focuses on the customer satisfaction with the arrangements of selling space. It is also focused at the satisfaction of ordering goods on the shelves, frequency of purchase, and last but not least, the factors that most influence the customers to buy.eng
dc.date.accepted2014-10-06
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam