Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŠalamoun, Jan
dc.contributor.authorPicka, Ondřej
dc.date.accessioned2021-11-25T06:28:42Z
dc.date.available2021-11-25T06:28:42Z
dc.date.issued2014
dc.date.submitted2014-04-30
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/6495
dc.description.abstractPráce se zabývá zjištěním, co nejvíce ovlivňuje nákupní rozhodování zákazníků, jejich spokojenost s dispozičním řešením prodejny a srovnání současného a nového modelu. K porozumění problematiky space managementu a jeho oblastí je první část práce věnována základním zásadám space managementu, typům spotřebitelů, nákupnímu chování, merchandisingu a dispozičnímu řešení. V druhé části se předložená práce zabývá popisem současného modelu obchodní jednotky, dotazníkovým šetřením zákazníků a navržením nového modelu na základě dotazníkového šetření. Součástí práce je i dotazník jako příloha, srovnání současného a nového modelu a navržení změn.cze
dc.format60 s. (63 002)
dc.format60 s. (63 002)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectspace managementcze
dc.subjectnákupní atmosféracze
dc.subjectdotazníkové šetřenícze
dc.subjectdispoziční řešenícze
dc.subjectzákazníkcze
dc.subjectspace managementeng
dc.subjectshopping atmosphereeng
dc.subjectquestionnaireeng
dc.subjectlayouteng
dc.subjectcustomereng
dc.titleSpace management vybraného obchodního řetězcecze
dc.title.alternativeSpace management of a retaileng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag31704
dc.description.abstract-translatedThe work deals with the most influence of the purchasing decisions of customers, their satisfaction with the store layout and comparison between present model and the new model. The first part of the work is about the problems of space management and its parts and is contained from the basic principles of space management, types of consumer purchasing behaviour, merchandising and store layout. In the second part of this work is describing about the current model business unit, questionnaire of customers and new model based on the questionnaire. The work also includes a questionnaire as an attachment, a comparison of the current and the new model and the proposed changes.eng
dc.date.accepted2014-05-27
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam