Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŠvarcová, Marie
dc.contributor.authorChadimová, Kristina
dc.date.accessioned2021-11-25T06:29:25Z
dc.date.available2021-11-25T06:29:25Z
dc.date.issued2014
dc.date.submitted2014-04-30
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/6564
dc.description.abstractNázev mé bakalářské práce je Výrobek, jako nástroj marketingového mixu. Cílem celé analýzy bylo zjistit jakým způsobem vybraná firma vytváří výrobek. V konečné fázi této práce se pak posuzuje, zda byl v této činnosti využit marketing. První část práce je brána z různých publikací. Celá problematika pojednává o marketingovém mixu a základních marketingových pojmech. Celkově je práce zaměřena na výrobek a jeho strukturu, životní cyklus, vývoj a inovaci. Druhá část pojednává o podniku a o výrobku, v tomto případě o sýru.cze
dc.format82 s. (19 019 znaků)
dc.format82 s. (19 019 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectMarketingový mixcze
dc.subjectVýrobekcze
dc.subjectKalkulacecze
dc.subjectŽivotní cykluscze
dc.subjectZnačka.cze
dc.subjectMarketing mixeng
dc.subjectProducteng
dc.subjectCalculationeng
dc.subjectLife cycleeng
dc.subjectBrand.eng
dc.titleVýrobek, jako nástroj marketingového mixucze
dc.title.alternativeProduct, the instrument of the marketing mixeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag32140
dc.description.abstract-translatedThe title of my bachelor work is Product, the instrument of the marketing mix. The aim of this whole analysis was to find out their way of creating products. In the end we explored overall if they used the concept of marketing. The first part of this work is taken from different publications. The whole issue deals of marketing mix and basic marketing concepts. But we focus especially on products and there structure, life cycle, creation and inovation. The second part deals with the company and about products in this case it's about cheese.eng
dc.date.accepted2014-06-04
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineÚčetnictví a finanční řízení podnikucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam