dc.contributor.advisor | Švejdová, Věra | |
dc.contributor.author | Chýna, Radek | |
dc.date.accessioned | 2021-11-25T06:31:36Z | |
dc.date.available | 2021-11-25T06:31:36Z | |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.date.submitted | 2014-04-30 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/6681 | |
dc.description.abstract | V této práci se autor zabývá problematikou vzdělávání zaměstnanců soukromého a veřejného sektoru. Teoretická část práce obsahuje čtyři oddíly pojednávající o historii podnikového vzdělávání na našem území, právních normách ošetřujících odborný rozvoj zaměstnanců, vzdělávání úředníků a vzdělávacích metodách.
V praktické části autor mapuje prostřednictvím sociologických výzkumů vzdělávací systémy vybraných organizací ze soukromého a veřejného sektoru s cílem eliminovat nedostatky a na základě poptávky zaměstnanců, možnostech a prioritách organizace doporučuje zařazení některých vzdělávacích metod a aktivit do interního vzdělávacího systému. Zavěrem jsou oba sektory porovnány z hlediska poptávky zaměstnanců a jejich motivace ke vzdělávání. | cze |
dc.format | 52 s. (64 123 znaků) | |
dc.format | 52 s. (64 123 znaků) | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | vzdělávácí systém | cze |
dc.subject | zaměstnanci podniku | cze |
dc.subject | pracovní právo | cze |
dc.subject | úředníci městského úřadu | cze |
dc.subject | dotazník | cze |
dc.subject | education system | eng |
dc.subject | employees of the company | eng |
dc.subject | labour law | eng |
dc.subject | officials of the municipality | eng |
dc.subject | questionnaire | eng |
dc.title | Zvyšování a prohlubování kvalifikace zaměstnanců | cze |
dc.title.alternative | Increase and deepening of the qualification of employees | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 33146 | |
dc.description.abstract-translated | The author deals with the education of employees of the private and public sectors in this work. The theoretical part of work contains four sections dealing with history of employees education in our country, labour law, education of officials and methods of employees education.
In the practical part the education system of two chosen objects from both sectors was analysed. For the analysis sociological research to discover lacks of education systems and facts about demand of employees were used. Based on the demand of employees, opportunities and priorities of the organization the author recommends the inclusion of some educational methods and activities to internal education system. At the end of the work are compared both sectors in terms of the demand of employees and their motivation to learn. | eng |
dc.date.accepted | 2014-05-27 | |
dc.description.department | Ekonomická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Řízení a ekonomika podniku | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Ekonomická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Ekonomika a management | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |