Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŠvejdová, Věra
dc.contributor.authorChýna, Radek
dc.date.accessioned2021-11-25T06:31:36Z
dc.date.available2021-11-25T06:31:36Z
dc.date.issued2014
dc.date.submitted2014-04-30
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/6681
dc.description.abstractV této práci se autor zabývá problematikou vzdělávání zaměstnanců soukromého a veřejného sektoru. Teoretická část práce obsahuje čtyři oddíly pojednávající o historii podnikového vzdělávání na našem území, právních normách ošetřujících odborný rozvoj zaměstnanců, vzdělávání úředníků a vzdělávacích metodách. V praktické části autor mapuje prostřednictvím sociologických výzkumů vzdělávací systémy vybraných organizací ze soukromého a veřejného sektoru s cílem eliminovat nedostatky a na základě poptávky zaměstnanců, možnostech a prioritách organizace doporučuje zařazení některých vzdělávacích metod a aktivit do interního vzdělávacího systému. Zavěrem jsou oba sektory porovnány z hlediska poptávky zaměstnanců a jejich motivace ke vzdělávání.cze
dc.format52 s. (64 123 znaků)
dc.format52 s. (64 123 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectvzdělávácí systémcze
dc.subjectzaměstnanci podnikucze
dc.subjectpracovní právocze
dc.subjectúředníci městského úřaducze
dc.subjectdotazníkcze
dc.subjecteducation systemeng
dc.subjectemployees of the companyeng
dc.subjectlabour laweng
dc.subjectofficials of the municipalityeng
dc.subjectquestionnaireeng
dc.titleZvyšování a prohlubování kvalifikace zaměstnancůcze
dc.title.alternativeIncrease and deepening of the qualification of employeeseng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag33146
dc.description.abstract-translatedThe author deals with the education of employees of the private and public sectors in this work. The theoretical part of work contains four sections dealing with history of employees education in our country, labour law, education of officials and methods of employees education. In the practical part the education system of two chosen objects from both sectors was analysed. For the analysis sociological research to discover lacks of education systems and facts about demand of employees were used. Based on the demand of employees, opportunities and priorities of the organization the author recommends the inclusion of some educational methods and activities to internal education system. At the end of the work are compared both sectors in terms of the demand of employees and their motivation to learn.eng
dc.date.accepted2014-05-27
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineŘízení a ekonomika podnikucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam