dc.contributor.advisor | Remeš, Radim | |
dc.contributor.author | Truhlář, Jakub | |
dc.date.accessioned | 2021-11-25T06:32:32Z | |
dc.date.available | 2021-11-25T06:32:32Z | |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.date.submitted | 2014-09-05 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/6718 | |
dc.description.abstract | Práce se snaží přiblížit fáze vývoje mobilní aplikace od konceptu, přes samotný vývoj aplikace, až po publikování v samotném internetovém obchodě.
Začátek práce se zabývá popisem zařízení, operačního systému a frameworků na vývoj 2D her pro iOS. Je zde popsána obecná terminologie a detailně je představen framework Sprite Kit. Metodika práce se již věnuje všem fázím samotné tvorby 2D hry za použití Sprite Kitu i IDE Xcode. Ke konci je čtenář seznámen s přípravou hotové aplikace pro vystavení v App Storu, se schvalovacím procesem a následně je mu přiblíženo prostředí pro správu aplikací iTunes Connect se statistikami a verzemi vydané hry. | cze |
dc.format | 50 s. (12 782 slov) | |
dc.format | 50 s. (12 782 slov) | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | Objective-C | cze |
dc.subject | Obj-C | cze |
dc.subject | Xcode | cze |
dc.subject | Apple | cze |
dc.subject | iPhone | cze |
dc.subject | iPad | cze |
dc.subject | iOS | cze |
dc.subject | App Store | cze |
dc.subject | Vývoj | cze |
dc.subject | Sprite Kit | cze |
dc.subject | Hra | cze |
dc.subject | Aplikace | cze |
dc.subject | Objective-C | eng |
dc.subject | Obj-C | eng |
dc.subject | Xcode | eng |
dc.subject | Apple | eng |
dc.subject | iPhone | eng |
dc.subject | iPad | eng |
dc.subject | iOS | eng |
dc.subject | App Store | eng |
dc.subject | Development | eng |
dc.subject | Sprite Kit | eng |
dc.subject | Game | eng |
dc.subject | App | eng |
dc.title | Vývoj mobilní aplikace a její publikování v internetovém obchodě | cze |
dc.title.alternative | The development of a mobile application and its publishing in the online store | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 33398 | |
dc.description.abstract-translated | This work tries to describe phases of the mobile application development, from a concept through actual application development, to publishing in the online store.
The beginning of the work describes the devices, the operating system and the frameworks for 2D iOS game development. Also the Sprite Kit framework and the common terminology are introduced. The practical part is about development of the game itself with Sprite Kit framework in Xcode IDE. The reader is familiarized with submitting the app to the App Store and also with the approval process. At the end the thesis is aimed to parts of the web tool for developers called iTunes Connect with statistics and game versions. | eng |
dc.date.accepted | 2014-10-06 | |
dc.description.department | Ekonomická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Ekonomická informatika | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Ekonomická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Systémové inženýrství a informatika | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |