Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorRemeš, Radim
dc.contributor.authorTruhlář, Jakub
dc.date.accessioned2021-11-25T06:32:32Z
dc.date.available2021-11-25T06:32:32Z
dc.date.issued2014
dc.date.submitted2014-09-05
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/6718
dc.description.abstractPráce se snaží přiblížit fáze vývoje mobilní aplikace od konceptu, přes samotný vývoj aplikace, až po publikování v samotném internetovém obchodě. Začátek práce se zabývá popisem zařízení, operačního systému a frameworků na vývoj 2D her pro iOS. Je zde popsána obecná terminologie a detailně je představen framework Sprite Kit. Metodika práce se již věnuje všem fázím samotné tvorby 2D hry za použití Sprite Kitu i IDE Xcode. Ke konci je čtenář seznámen s přípravou hotové aplikace pro vystavení v App Storu, se schvalovacím procesem a následně je mu přiblíženo prostředí pro správu aplikací iTunes Connect se statistikami a verzemi vydané hry.cze
dc.format50 s. (12 782 slov)
dc.format50 s. (12 782 slov)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectObjective-Ccze
dc.subjectObj-Ccze
dc.subjectXcodecze
dc.subjectApplecze
dc.subjectiPhonecze
dc.subjectiPadcze
dc.subjectiOScze
dc.subjectApp Storecze
dc.subjectVývojcze
dc.subjectSprite Kitcze
dc.subjectHracze
dc.subjectAplikacecze
dc.subjectObjective-Ceng
dc.subjectObj-Ceng
dc.subjectXcodeeng
dc.subjectAppleeng
dc.subjectiPhoneeng
dc.subjectiPadeng
dc.subjectiOSeng
dc.subjectApp Storeeng
dc.subjectDevelopmenteng
dc.subjectSprite Kiteng
dc.subjectGameeng
dc.subjectAppeng
dc.titleVývoj mobilní aplikace a její publikování v internetovém obchoděcze
dc.title.alternativeThe development of a mobile application and its publishing in the online storeeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag33398
dc.description.abstract-translatedThis work tries to describe phases of the mobile application development, from a concept through actual application development, to publishing in the online store. The beginning of the work describes the devices, the operating system and the frameworks for 2D iOS game development. Also the Sprite Kit framework and the common terminology are introduced. The practical part is about development of the game itself with Sprite Kit framework in Xcode IDE. The reader is familiarized with submitting the app to the App Store and also with the approval process. At the end the thesis is aimed to parts of the web tool for developers called iTunes Connect with statistics and game versions.eng
dc.date.accepted2014-10-06
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineEkonomická informatikacze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSystémové inženýrství a informatikacze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam