Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŘehoř, Petr
dc.contributor.authorStodolovská, Eva
dc.date.accessioned2021-11-25T06:34:39Z
dc.date.available2021-11-25T06:34:39Z
dc.date.issued2014
dc.date.submitted2014-04-30
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/6858
dc.description.abstractCílem diplomové práce je zhodnocení strategického řízení ve vybrané organizaci a navržení strategie vedoucí ke zlepšení konkurenceschopnosti. Práce se zabývá analýzou mikrookolí organizace prostřednictvím Porterova modelu pěti sil a analýzou vnitřního prostředí ve vybraných funkcionálních oblastech. V oblasti marketingu se čtenář dozví o politice produktové, cenové, komunikační a distribuční. Finanční analýza naznačuje finanční situaci podniku. Práce dále umožňuje nahlédnout do prostředí výroby a řízení lidských zdrojů. Na základě zhodnocení současného stavu organizace pomocí vybraných analýz vnějšího a vnitřního prostředí je prostřednictvím provedené SWOT analýzy navrhnuta strategie, která povede ke zlepšení konkurenceschopnosti organizace. Vedle navržené strategie je nastíněno několik návrhů pro zefektivnění strategického řízení organizace ve vybraných oblastech.cze
dc.format94 s., 7 s. příloh
dc.format94 s., 7 s. příloh
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectanalýzacze
dc.subjectmarketingcze
dc.subjectfinanční analýzacze
dc.subjectvýrobacze
dc.subjectřízení lidských zdrojůcze
dc.subjectSWOT analýzacze
dc.subjectkonkurenceschopnostcze
dc.subjectstrategiecze
dc.subjectanalysiseng
dc.subjectmarketingeng
dc.subjectfinancial analysiseng
dc.subjectproductioneng
dc.subjecthuman resources managementeng
dc.subjectSWOT analysiseng
dc.subjectcompetitivenesseng
dc.subjectstrategyeng
dc.titleStrategické řízení ve vybrané organizacicze
dc.title.alternativeStrategic management in a selected organizationeng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag32741
dc.description.abstract-translatedThe aim of the thesis is to evaluate the strategic management in a selected organization and propose a strategy to improve competitiveness. The work deals with the analysis of micro organizations through Porter's five forces model and analysis of internal environment in selected functional areas. In marketing, the reader learns about politics product, pricing, communication and distribution. Financial analysis indicates financial situation. This work also provides insight into the production environment, and human resources management. Based on the evaluation of the current state of the organization through analysis of selected internal and external environment is through the SWOT analysis suggested a strategy that will improve the competitiveness of the organization. In addition to the proposed strategy outlined several proposals to streamline the organization's strategic management in selected areas.eng
dc.date.accepted2014-06-04
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam