Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorVojtko, Viktor
dc.contributor.authorPlachá, Jaroslava
dc.date.accessioned2021-11-25T06:35:30Z
dc.date.available2021-11-25T06:35:30Z
dc.date.issued2014
dc.date.submitted2014-04-30
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/6918
dc.description.abstractTéma diplomové práce je Marketing v maloobchodě. Cílem práce je zjištění současné pozice na trhu samostatného maloobchodního subjektu (Prodejna) pomocí pozorování Prodejny a konkurence, situační a územní analýzy. Je provedena také analýza komunikačních prostředků, které Prodejna využívá. V Prodejně byl proveden experiment na změnu počtu prodaných kusů při změně umístění zboží. Z těchto analýz a experimentu vznikla řada doporučení, které pomohou zlepšit pozici na trhu.cze
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectMaloobchodcze
dc.subjectmarketingový mixcze
dc.subjectmarketing v maloobchoděcze
dc.subjectpozorovánícze
dc.subjectkonkurencecze
dc.subjectsituační analýzacze
dc.subjectúzemní analýzacze
dc.subjectmarketingová komunikacecze
dc.subjectexperimentcze
dc.subjectRetaileng
dc.subjectmarketing mixeng
dc.subjectretail marketingeng
dc.subjectobservationeng
dc.subjectcompetitioneng
dc.subjectsituational analyseseng
dc.subjectterritorial analyseseng
dc.subjectmarketing communicationeng
dc.subjectexperimenteng
dc.titleMarketing v maloobchoděcze
dc.title.alternativeRetail marketingeng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag35656
dc.description.abstract-translatedThe theme of the thesis is retail marketing. The aim is to determine the actual market position of independent retail subject (The Store) by observation of the Store and its competition, situational and territorial analysis. There was made an analyses of means of communication which the Store uses. In the Store there was an experiment with change of location of articles realized to achieve increase of sold units. A number of recommendations which can help to improve market position of the Store have developed from the analysis and experiments.eng
dc.date.accepted2014-06-06
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam