Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorBroučková, Iveta
dc.contributor.authorBendová, Kristýna
dc.date.accessioned2021-11-25T06:46:30Z
dc.date.available2021-11-25T06:46:30Z
dc.date.issued2015
dc.date.submitted2014-09-05
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/6962
dc.description.abstractHlavním cílem mé bakalářské práce bylo navrhnout změny v regulaci marketingové komunikace v rámci rozhlasového vysílání, které by doplňovaly dosavadní legislativní úpravy a Kodex reklamy. Vlastní návrhy a doporučení zohledňovaly nebezpečnost marketingové komunikace pro řidiče a byla navrhnuta na základě analýzy regulačních norem z oblasti marketingové komunikace, realizovaného dotazníkového šetření a řízených rozhovorů se zástupci nejposlouchanějších rozhlasových stanic v Jihočeském kraji.cze
dc.format96 s.
dc.format96 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectRegulace marketingové komunikacecze
dc.subjectsamoregulacecze
dc.subjectprávní regulacecze
dc.subjectreklamacze
dc.subjectsponzoringcze
dc.subjectsoutěžecze
dc.subjectRegulation of marketing communicationeng
dc.subjectself-regulationeng
dc.subjectlegal regulationeng
dc.subjectcommercialeng
dc.subjectsponsorshipeng
dc.subjectcompetitionseng
dc.titleRegulace marketingové komunikacecze
dc.title.alternativeRegulation of marketing communicationeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag32322
dc.description.abstract-translatedThe main aim of the bachelor thesis was to propose changes in marketing communication regarding radio broadcasting which would complete existing legislative arrangements and the Commercial code. These own propositions and recommendations took into consideration the dangers of marketing communication for drivers and were suggested on the basis of situation analysis in the area of regulatory norms, self-realized questionnaire survey and conducted interviews with representatives of three most listened radio stations in the South Bohemia region.eng
dc.date.accepted2015-05-25
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam