Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŠalamoun, Jan
dc.contributor.authorŠimková, Simona
dc.date.accessioned2021-11-25T06:46:45Z
dc.date.available2021-11-25T06:46:45Z
dc.date.issued2015
dc.date.submitted2015-09-11
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/6999
dc.description.abstractHlavním cílem této práce je zmapovat, jak spotřebitelé vnímají značku Fairtrade. Fair trade je obchodní partnerství, které nabízí lepší obchodní podmínky a pomáhá znevýhodněným producentům žít lepší život. Teoretická část vysvětluje, co je značka a popisuje systém fair trade, značku Fairtrade, obsahuje informace o marketingovém výzkumu. Výzkum spotřebitelského vnímání byl proveden pomocí dotazníku. Výzkum ukazuje, jaké produkty jsou nejvíce kupovány či jaké jsou důvody koupě.cze
dc.format57 s. (77 093 znaků)
dc.format57 s. (77 093 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectfair tradecze
dc.subjectznačka Fairtradecze
dc.subjectznačkacze
dc.subjectspotřebitelécze
dc.subjectvnímánícze
dc.subjectfair tradeeng
dc.subjectFairtrade markeng
dc.subjectbrandeng
dc.subjectconsumerseng
dc.subjectperceptioneng
dc.titleVnímání Fairtradové značky mezi spotřebitelicze
dc.title.alternativeConsumer´s perception of the Fair Trade markeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag36554
dc.description.abstract-translatedThe main objective of this thesis is to map how consumers perceive the Fairtrade mark. Fair trade is a trading partnership that offer better trading conditions and help disadvantaged producers to live better life. The theoretical part of this work explains what a mark is and describes the system of fair trade, tha Fairtrade mark, it includes information about a marketing research. The research into consumer´s perception is done with the help of a questionnaire. The research shows products which consumers buy most from the offer of fair trade product or the reasons for buying them.eng
dc.date.accepted2015-10-05
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam