Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŠalamoun, Jan
dc.contributor.authorSahanová, Jitka
dc.date.accessioned2021-11-25T06:46:46Z
dc.date.available2021-11-25T06:46:46Z
dc.date.issued2015
dc.date.submitted2015-04-17
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/7002
dc.description.abstractHlavním cílem této bakalářské práce na téma Postavení privátní značky maloobchodního řetězce je návrh doporučení pro rozvoj privátních značek vybraného maloobchodního řetězce. Vedlejšími cíli jsou představit nabízený sortiment privátních značek a zjistit jejich postavení na trhu. Teoretická část se opírá o studium odborné literatury a praktická část popisuje nabídku privátních značek vybraného maloobchodního řetězce a realizaci marketingového výzkumu prostřednictvím dotazníkového šetření. Výsledkem této bakalářské práce je návrh doporučení k rozvoji privátních značek.cze
dc.format58 s, (76 690 znaků)
dc.format58 s, (76 690 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectznačkacze
dc.subjectprivátní značkacze
dc.subjectspotřebitelské vnímánícze
dc.subjectmarketingový výzkumcze
dc.subjectdotazníkové šetřenícze
dc.subjectbrandeng
dc.subjectprivate labeleng
dc.subjectcustomer perceptioneng
dc.subjectmarketing researcheng
dc.subjectquestionnaire surveyeng
dc.titlePostavení privátní značky maloobchodního řetězcecze
dc.title.alternativeMarket position of a private labeleng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag36567
dc.description.abstract-translatedThe main aim of this bachelor thesis with the theme Market position of a private label is to define the recommendation of private labels development in selected retail trade. The partial aims are focused on introducing range of private labels and finding out their market position. The theoretical part rests on studying of literature and the practical parts described the offer of the private labels of selected retail trade and realization of quantitative marketing research through a questionnaire survey. The result of this bachelor thesis is the draft recommendation for development of the private labels.eng
dc.date.accepted2015-05-28
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam