Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorSrbová, Alena
dc.contributor.authorPacalová, Aneta
dc.date.accessioned2021-11-25T06:46:49Z
dc.date.available2021-11-25T06:46:49Z
dc.date.issued2015
dc.date.submitted2015-04-17
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/7007
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá problematikou nekalých obchodních praktik, které jsou využívány obchodníky při předváděcích akcích na starších lidech. Teoretická část této práce je zaměřena na základní aspekty ochrany spotřebitele, spotřebitelské organizace a instituce poskytující rady a informace. Teoretická část se dále zabývá samotným průběhem předváděcích akcí a manipulativními praktikami ze strany prodejců. Bakalářská práce také stručně informuje o marketingovém výzkumu, jenž je základem pro praktickou část. V praktické části bylo provedeno dotazníkové šetření, které zkoumalo zkušenosti seniorů s předváděcími akcemi. Cílem práce bylo shrnout informace zjištěné ve výzkumu, které byly doplněny o navržená opatření ke snížení negativních dopadů nekalého jednání na seniorech.cze
dc.format80 s., 5 s., (121 447 znaků)
dc.format80 s., 5 s., (121 447 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectOchrana spotřebitelecze
dc.subjectinstituce ochrany spotřebitelecze
dc.subjectnekalé obchodní praktikycze
dc.subjectpředváděcí akcecze
dc.subjectmanipulativní praktikycze
dc.subjectkvantitativní výzkumcze
dc.subjectConsumer protectioneng
dc.subjectconsumer protection institutionseng
dc.subjectunfair commercial practiceseng
dc.subjectdemonstration eventseng
dc.subjectmanipulation practiceseng
dc.subjectquantitative researcheng
dc.titleObchodní praktiky používané obchodníky při předváděcích akcíchcze
dc.title.alternativeThe Business Tactics Used by Businessmen During the Demonstration Eventseng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag36595
dc.description.abstract-translatedThe bachelor thesis deals with the problems of unfair commercial practices which are used by businessmen during the demonstration events on mentally or physically disabled individuals and seniors. The theoretical part of this work is focused on basic aspects of consumer's protection, consumer organisations and institutions providing advice and information. It deals with the actual course of the demonstrations and manipulative practices used by dealers. It also briefly informs of marketing research. In the practical part there is applied a questionnaire survey which finds the experience of seniors with demonstration events. The aim of the research is to summarize collected information that is complemented by measures designed to reduce the negative impacts of improper action on the elderly.eng
dc.date.accepted2015-05-28
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam