Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorBroučková, Iveta
dc.contributor.authorDudová, Klára
dc.date.accessioned2021-11-25T06:46:50Z
dc.date.available2021-11-25T06:46:50Z
dc.date.issued2015
dc.date.submitted2015-04-17
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/7009
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací značky Fairtrade v obchodě Bylinné a klášterní produkty v Českých Budějovicích. Teoretická část je zaměřena na popis pojmů jako je marketingová komunikace, komunikační mix a jeho nástroje, následován vysvětlením pojmu značka a značka Fairtrade. Vlastní výzkum je složen z kvalitativního výzkumu ve formě hloubkového řízeného rozhovoru se zaměstnancem obchodu a kvantitativního výzkumu, konkrétněji dotazníkového šetření. Cílem této práce je na základě vytvořené analýzy doporučit návrhy změn v marketingovém komunikačním mixu značky Fairtrade v obchodě Bylinné a klášterní produkty.cze
dc.format57 s. (74 001 znaků)
dc.format57 s. (74 001 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectmarketingová komunikacecze
dc.subjectnástroje marketingové komunikacecze
dc.subjectznačka Fairtradecze
dc.subjectmarketing communicationeng
dc.subjectmarketing communications mixeng
dc.subjectbrandeng
dc.subjectFairtrade brandeng
dc.titleMarketingová komunikace značky Fairtradecze
dc.title.alternativeMarketing communication of Fairtrade brandeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag36617
dc.description.abstract-translatedThe bachelor thesis deals with marketing communication of Fairtrade brand for the shop Bylinné a klášterní produkty. The theoretical part is focused on describing terms such as marketing communication, marketing communications mix and its tools, brand and Fairtrade brand. The practical part is based on analysing marketing communication of the Fairtrade brand for the shop Bylinné a klášterní produkty. The marketing research is based on a qualitative research in the form of structured interview and a quantitative survey performed by the questionnaire, which is used to determine public opinion and also presents questions that appear in the structured interviews with the representative of the company. The conclusion contains the suggestion of ways how to improve marketing communication of the Fairtrade brand in the shop Bylinné a klášterní produkty.eng
dc.date.accepted2015-05-27
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam