Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorSrbová, Alena
dc.contributor.authorCinádrová, Veronika
dc.date.accessioned2021-11-25T06:46:51Z
dc.date.available2021-11-25T06:46:51Z
dc.date.issued2015
dc.date.submitted2015-04-17
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/7012
dc.description.abstractÚvodní část této práce je věnována studiu teoretických východisek. Na úvod je popisován obchod, jeho historie, význam, členění a funkce. Dále je vylíčena marketingová komunikace, ve které je charakterizován komunikační proces a jednotlivé nástroje marketingové komunikace. Mezi současné nástroje marketingové komunikace patří reklama, podpora prodeje, osobní prodej, Public Relations a přímý marketing. Podpora prodeje jako téma této práce, podporuje nákupní chování spotřebitele a to zejména na krátkou dobu. Řadí se sem například kupóny, vzorky výrobků, cenově výhodná balení, spotřebitelské soutěže, ochutnávky apod. V praktické části je prováděn terénní výzkum, který se uskutečňuje v maloobchodní jednotce BILLA. Prostřednictvím dotazníkového šetření jsou dotazováni zákazníci této maloobchodní jednotky a dotazníkové šetření probíhá osobně. Cílem této práce je výzkum zaměřený na používané formy podpory prodeje. Nakonec jsou zhodnoceny výsledky z výzkumu a stanoveny návrhy na zlepšení.cze
dc.format76 s. (17 150 znaků)
dc.format76 s. (17 150 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectObchodcze
dc.subjectmaloobchodcze
dc.subjectmarketingová komunikacecze
dc.subjectreklamacze
dc.subjectpodpora prodejecze
dc.subjectosobní prodejcze
dc.subjectpublic relationscze
dc.subjectpřímý marketingcze
dc.subjectdotazníkové šetření.cze
dc.subjectbrick-and-mortar storeeng
dc.subjectmarketing communicationeng
dc.subjectadvertisingeng
dc.subjectsales promotioneng
dc.subjectpersonal saleeng
dc.subjectpublic relationseng
dc.subjectdirect marketingeng
dc.subjectquestionnaire surveyeng
dc.subjectretail uniteng
dc.titlePodpora prodeje ve vybrané maloobchodní jednotcecze
dc.title.alternativeSales promotion in selected retail uniteng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag36621
dc.description.abstract-translatedThe aim of the thesis is a research focused on the current forms of sales promotion. The theoretical part is dedicated to the study of theoretical knowledge. There is described a brick-and-mortar store (a typical stone shop), its history, meaning, structure and function. There is described marketing communication communication process and the individual tools such as advertising, sales promotion, personal sale, public relations and direct marketing. Sales promotion includes for example coupons, product samples, cost-effective packing, consumer's competitions, tasting etc. and supports shopping consumer behaviour, especially for a short time. At the same time the practise field research is realized in the local commercial unit BILLA. Through the questionnaire survey, the customers in the retail unit are asked personally. Finally, it is evaluated the research from the point of consumer protection view and the results are assessed.eng
dc.date.accepted2015-05-26
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam