Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorRolínek, Ladislav
dc.contributor.authorKratochvílová, Jana
dc.date.accessioned2021-11-25T06:46:56Z
dc.date.available2021-11-25T06:46:56Z
dc.date.issued2015
dc.date.submitted2015-04-17
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/7021
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zabývá tvorbou podnikatelského plánu pro založení fiktivního společnosti, která se bude zabývat prodejem. Teoretická část práce začíná zpracováním literárního přehledu na základě studia odborné literatury. Na základě toho následuje metodika, která definuje základní pojmy a popisuje funkce společnosti. Praktická část je zaměřena na přípravu podkladů pro založení společnosti, která se specializuje na prodej Fair Trade výrobků v Českých Budějovicích. V této části práce se podnikatelský plán zpracuje. Podnikatelský plán obsahuje marketingový plán, finanční plán, který určí náklady a předpokládaný obrat firmy, umístění podniku, personální informace a marketingový mix.cze
dc.format93 s.
dc.format93 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectPodnikatelský pláncze
dc.subjectFair Tradecze
dc.subjectprodejcze
dc.subjectbusiness planeng
dc.subjectfair tradeeng
dc.subjectsaleeng
dc.titleTvorba podnikatelského plánucze
dc.title.alternativeBusiness Plan Formationeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag36729
dc.description.abstract-translatedThe bachelor thesis deals with the formation of a business plan for the establishment of a fictitious company. The activity of the company is selling. The theoretical part of the thesis starts with making general knowledge based on specialized literature along with methodology, which defines the basic terms and describes function of the company. The practical part is focused on preparing documents for the establishment of the company which is specialized in selling fair trade products in České Budějovice. In this part the business plan is worked up. These documents include a marketing plan, a financial plan, which determines the costs and the expected turnover of the company, the location of the enterprise, personnel information and a marketing mix.eng
dc.date.accepted2015-05-26
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam