Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorBroučková, Iveta
dc.contributor.authorCvachová, Denisa
dc.date.accessioned2021-11-25T06:46:57Z
dc.date.available2021-11-25T06:46:57Z
dc.date.issued2015
dc.date.submitted2015-04-17
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/7022
dc.description.abstractTato bakalářská práce je zaměřena na marketingovou komunikaci značky Fairtrade v maloobchodní prodejně Dm drogerie markt. Hlavním cílem této práce je analyzovat současné využívání marketingových nástrojů u vybraného obchodníka. V úvodní části práce jsou na základě odborné literatury představeny základní pojmy marketingové komunikace a je vysvětleno organizované sociální hnutí Fair Trade. Výstup praktické části je tvořen představením společnosti Dm drogerie markt, analýzou stavu marketingové komunikace u značky Fairtrade a dotazníkovým šetřením v místě prodeje. Cílem marketingového výzkumu je zjistit, jak návštěvníci maloobchodní prodejny vnímají marketingovou komunikaci společnosti Dm drogerie markt u fairtradových výrobků. Na základě zjištěných výsledků jsou sestaveny nové návrhy a doporučení na zlepšení dosud používaného komunikačního mixu společnosti Dm drogerie markt.cze
dc.format60 s. (101 070 znaků)
dc.format60 s. (101 070 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectmarketingová komunikacecze
dc.subjectkomunikační nástrojecze
dc.subjectmarketingový výzkumcze
dc.subjectFair Tradecze
dc.subjectDM drogeriecze
dc.subjectmarketing communicationeng
dc.subjectcommunication toolseng
dc.subjectmarketing researcheng
dc.subjectFair Tradeeng
dc.subjectDm drugstoreeng
dc.titleMarketingová komunikace značky Fairtrade 2cze
dc.title.alternativeMarketing communication of Fairtrade brand 2eng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag36739
dc.description.abstract-translatedThe bachelor thesis is focused on marketing communication of the brand Fairtrade in retail of DM drugstore market. The main objective of this thesis is to analyse the current usage of marketing tools like Advertising, Personal Selling, Sales Promotion, Direct Marketing, Public Relations and Event Marketing. There are used and explained basic terms of marketing communication based on professional literature in order to introduce the selected topic. The theoretical part is then dedicated to Fair Trade. The output of practical part includes the introduction of the company DM drugstore market, the analysis of the condition of marketing communication at the brand Fairtrade, afterwards the questionnaire survey is involved. The data have been collected in the retail unit. The aim of marketing research is to find out how customers, coming to this retail store, perceive the marketing communication focused on products of Fairtrade brand. New recommendations are compiled based on the identified results and concerning to the improvement of existing communication mix.eng
dc.date.accepted2015-05-27
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam