Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKantnerová, Liběna
dc.contributor.authorŠkodová, Lenka
dc.date.accessioned2021-11-25T06:47:23Z
dc.date.available2021-11-25T06:47:23Z
dc.date.issued2015
dc.date.submitted2015-04-17
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/7059
dc.description.abstractHlavním cílem této práce bylo zjistit, jak se dnešní studenti orientují v problematice finančních produktů. Práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. Teoretická část poskytuje průřez danou oblastí. Vymezuje definici finanční gramotnosti, zmiňuje organizace, které na tomto poli působí, srovnává výuku finanční gramotnosti u nás a ve světě, představuje bankovní produkty, které jsou v ČR dostupné a poukazuje na výsledky předchozích výzkumů. Praktická část je zaměřena na výzkum, jehož cílem jsou výsledky, které ukazují stupeň finanční gramotnosti studentů, především jak se dokáží orientovat v bankovních produktech. Výzkum je realizován ve 4. ročnících různých typů středních škol (gymnázia, střední odborné školy).cze
dc.format64 s. (97 064 znaků)
dc.format64 s. (97 064 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectfinanční gramotnostcze
dc.subjectfinanční vzdělánícze
dc.subjectbankovní produktycze
dc.subjectvýzkum finanční gramotnosticze
dc.subjectFinancial literacyeng
dc.subjectfinancial educationeng
dc.subjectbanking productseng
dc.subjectresearch of financial literacyeng
dc.titleSrovnání stupně finanční gramotnosti u studentů různých typů středních školcze
dc.title.alternativeThe comparison of the level in financial literacy by students of different types of high schoolseng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag37014
dc.description.abstract-translatedThe main aim of this bachelor paper was to find how students these days are knowledgeable in banking products problems. The paper is divided into a theoretical part and a practical part. The theoretical part defines financial literacy, refers to the organisations working on this field, compares education of financial literacy in the Czech Republic and in the world, introduces the banking products available in our country, and indicates the results of previous studies. The practical part is focused on a research held at secondary schools. The outcomes of the research show the level of financial literacy of students, mainly how good they are in understanding the banking products offered. The research included final year students of various types of secondary schools (grammar schools, special secondary schools).eng
dc.date.accepted2015-05-28
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam