dc.contributor.advisor | Kantnerová, Liběna | |
dc.contributor.author | Škodová, Lenka | |
dc.date.accessioned | 2021-11-25T06:47:23Z | |
dc.date.available | 2021-11-25T06:47:23Z | |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.date.submitted | 2015-04-17 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/7059 | |
dc.description.abstract | Hlavním cílem této práce bylo zjistit, jak se dnešní studenti orientují v problematice finančních produktů. Práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou.
Teoretická část poskytuje průřez danou oblastí. Vymezuje definici finanční gramotnosti, zmiňuje organizace, které na tomto poli působí, srovnává výuku finanční gramotnosti u nás a ve světě, představuje bankovní produkty, které jsou v ČR dostupné a poukazuje na výsledky předchozích výzkumů.
Praktická část je zaměřena na výzkum, jehož cílem jsou výsledky, které ukazují stupeň finanční gramotnosti studentů, především jak se dokáží orientovat v bankovních produktech. Výzkum je realizován ve 4. ročnících různých typů středních škol (gymnázia, střední odborné školy). | cze |
dc.format | 64 s. (97 064 znaků) | |
dc.format | 64 s. (97 064 znaků) | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | finanční gramotnost | cze |
dc.subject | finanční vzdělání | cze |
dc.subject | bankovní produkty | cze |
dc.subject | výzkum finanční gramotnosti | cze |
dc.subject | Financial literacy | eng |
dc.subject | financial education | eng |
dc.subject | banking products | eng |
dc.subject | research of financial literacy | eng |
dc.title | Srovnání stupně finanční gramotnosti u studentů různých typů středních škol | cze |
dc.title.alternative | The comparison of the level in financial literacy by students of different types of high schools | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 37014 | |
dc.description.abstract-translated | The main aim of this bachelor paper was to find how students these days are knowledgeable in banking products problems. The paper is divided into a theoretical part and a practical part.
The theoretical part defines financial literacy, refers to the organisations working on this field, compares education of financial literacy in the Czech Republic and in the world, introduces the banking products available in our country, and indicates the results of previous studies.
The practical part is focused on a research held at secondary schools. The outcomes of the research show the level of financial literacy of students, mainly how good they are in understanding the banking products offered. The research included final year students of various types of secondary schools (grammar schools, special secondary schools). | eng |
dc.date.accepted | 2015-05-28 | |
dc.description.department | Ekonomická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Obchodní podnikání | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Ekonomická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Ekonomika a management | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |