Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŠvarcová, Marie
dc.contributor.authorLíbalová, Martina
dc.date.accessioned2021-11-25T06:47:33Z
dc.date.available2021-11-25T06:47:33Z
dc.date.issued2015
dc.date.submitted2015-04-17
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/7071
dc.description.abstractTéma bakalářské práce je využití marketingu ve vybrané maloobchodní jednotce. Cílem práce je zhodnocení využívání marketingu ve vybrané maloobchodní jednotce a případné navržení odstranění nedostatků. V teoretické části bakalářské práce jsou vysvětleny základní pojmy souvisejícím s marketingem, popsáno marketingové prostředí a marketingové činnosti. V praktické části je analyzována maloobchodní jednotka, konkrétně PRIOR ČESKÁ REPUBLIKA, s.r.o. Informace byly sbírány prostřednictví rozhovoru s Top managementem firmy. V závěru práce byly informace vyhodnoceny a došlo k navržení změn.cze
dc.format50 s. (76 678 znaků)
dc.format50 s. (76 678 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectmarketingcze
dc.subjectzákaznícicze
dc.subjectmaloobchodní jednotkacze
dc.subjectpotřeby a přánícze
dc.subjectmarketingeng
dc.subjectcustomerseng
dc.subjectretail uniteng
dc.subjectwants and needseng
dc.titleVyužití marketingu ve vybrané maloobchodní jednotcecze
dc.title.alternativeThe use of marketing in selected retail uniteng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag37212
dc.description.abstract-translatedThe theme of bachelor thesis is marketing using in chosen retail unit. The aim of the thesis is marketing using evaluation in chosen retail unit and possible proposal of shortcomings elimination. Basic terms connected with marketing, description of marketing environment and marketing activities are explained in theoretical part. The retail unit, specifically PRIOR ČESKÁ REPUBLIKA, s. r. o. was analysed in practical part. Information was collected through interviews with company top management. The information was evaluated and changes were proposed in conclusion.eng
dc.date.accepted2015-05-27
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam