Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŠvarcová, Marie
dc.contributor.authorBrožková, Nikola
dc.date.accessioned2021-11-25T06:48:04Z
dc.date.available2021-11-25T06:48:04Z
dc.date.issued2015
dc.date.submitted2015-04-17
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/7103
dc.description.abstractHlavním cílem bakalářské práce bylo zjistit, jak vybraná firma využívá marketing a jakou roli marketingu přisuzuje. Práce má dále ukázat, jakou pozornost firma věnuje zákazníkům a jak jsou zákazníci s firmou spokojeni. Autorka si dále stanovila cíl dílčí, jehož úkolem bylo navrhnout případná doporučení na základě zjištěné situace. Data byla získána pomocí strukturovaného rozhovoru s marketingovým ředitelem firmy "AZ". Závěrečná část byla založena na vyhodnocení získaných informací. Autorka na základě stávající situace ve firmě "AZ" navrhla několik změn, které by mohly přispět ke zlepšení aktuální situace ve společnosti "AZ".cze
dc.format61 s. (84 311 znaků)
dc.format61 s. (84 311 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectmarketingcze
dc.subjectzákazníkcze
dc.subjectpřánícze
dc.subjectpotřebycze
dc.subjectmarketingový mixcze
dc.subjectmarketingové řízenícze
dc.subjectfirmacze
dc.subjectmarketingeng
dc.subjectcustomereng
dc.subjectwantseng
dc.subjectneedseng
dc.subjectmarketing mixeng
dc.subjectmarketing managementeng
dc.subjectcompanyeng
dc.titleVýznam a využití marketingu ve vybrané firměcze
dc.title.alternativeImportance and use of marketing in a chosen companyeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag37606
dc.description.abstract-translatedThe main objective of this bachelor thesis was to identify how the marketing activities are implemented and used in the selected company. The next mission of this work is to explain how the company is interested in its customers and how they are satisfied with the company.The primary data were collected by way of controlled structured interview with the marketing director of "AZ". A final part which is developed by author was to propose any recommendations on the basis of the existing situation. With the results which were based on the analyzes should be proposed changes which can help to improve the current situation in the company "AZ".eng
dc.date.accepted2015-10-06
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam