Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŠvec, Roman
dc.contributor.authorKůs, Daniel
dc.date.accessioned2021-11-25T06:48:36Z
dc.date.available2021-11-25T06:48:36Z
dc.date.issued2015
dc.date.submitted2015-04-17
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/7132
dc.description.abstractMoje bakalářská práce se zabývá možnostmi rozvoje produktu pěší a cykloturistiky v mikroregionu Šumava-západ. Cílem je průzkum a zmapování současných turistických stezek ve zkoumané oblasti včetně jejich dopravní obslužnosti a průzkum nabídky služeb pro návštěvníky v jednotlivých členských obcích zkoumaného mikroregionu. Ke zkoumání těchto aspektů byla použita metoda kvantitativního výzkumu, dotazníkové šetření. Na základě vyhodnocení dotazníků jsem došel k závěrům, které se staly základem návrhové práce.cze
dc.format74 s., 4 s. příloh
dc.format74 s., 4 s. příloh
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectturistikacze
dc.subjectcestovní ruchcze
dc.subjectmikroregion Šumava-západcze
dc.subjectproduktcze
dc.subjectstezkacze
dc.subjecttrasacze
dc.subjectslužbycze
dc.subjectnávrhy a opatřenícze
dc.subjecthikingeng
dc.subjectbikingeng
dc.subjecttouristeng
dc.subjectquantitative researcheng
dc.subjectfield surveyeng
dc.subjectproducteng
dc.subjectquestionnaire surveyeng
dc.subjectserviceseng
dc.subjectpatheng
dc.titleMožnosti rozvoje produktu pěší a cykloturistiky v mikroregionu Šumava-západ.cze
dc.title.alternativeProduct development opportunities for hiking and biking in the Microregion of Šumava - Westeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag38420
dc.description.abstract-translatedThe focus of the thesis is to assess the present disposition of hiking and biking paths, including the research of services supply for tourists in the explored area. Furthermore there is recommended the development opportunities of the product. The following methods are applied in the research: scientific literature research, field survey, specification of object and subject, proposals and measures and design of a new product. For obtaining these aspects is used quantitative research- questionnaire survey.eng
dc.date.accepted2015-05-28
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam