Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŠvarcová, Marie
dc.contributor.authorMilan, Jan
dc.date.accessioned2021-11-25T06:48:48Z
dc.date.available2021-11-25T06:48:48Z
dc.date.issued2015
dc.date.submitted2015-04-17
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/7142
dc.description.abstractHlavním cílem této práce bylo provést analýzu mikroprostředí firmy Záruba food a.s. v Českých Budějovicích s pomocí Porterova modelu pěti sil. Porterův model pěti sil se zaměřuje na oblast zákazníků, dodavatelů, konkurence a substitutů. Výstupy Porterovy analýzy napomohly k rozpoznání potenciálních hrozeb, kterým podnik čelí a také příležitostí, které můžou být využity k odstranění působících hrozeb. Zároveň bylo provedeno ekonomicko-finanční zhodnocení společnosti za použití vybraných a poměrových ukazatelů. Na základě výsledků analýzy byly doporučeny návrhy na zlepšení.cze
dc.format78 s.
dc.format78 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectMikroprostředícze
dc.subjectPorterův model pěti silcze
dc.subjectodběratelécze
dc.subjectkonkurenticze
dc.subjectdodavatelécze
dc.subjectsubstitutycze
dc.subjectmicroenvironmenteng
dc.subjectPorter's five forces modeleng
dc.subjectcustomerseng
dc.subjectcompetitorseng
dc.subjectsupplierseng
dc.subjectsubstituteseng
dc.titleAnalýza mikroprostředí vybrané firmycze
dc.title.alternativeAnalysis of microenvironment of selected firmeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag41113
dc.description.abstract-translatedThe main objective of this thesis is to do an analysis of microenvironment of the Záruba food a.s. company in České Budějovice with the help of Porter's five forces model. Porter's five forces model determines the position of the selected companies on the Czech market in terms of the area of competitors, customers, suppliers and distribution channels. The output of Porter's analysis is the identification of potential threats or opportunities that can be used to eliminate the threats involved. It was also made economic-financial analysis.. Based on the analysis it is possible to recommend strategies for improvement.eng
dc.date.accepted2015-05-28
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam