Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.authorSmetana, Marekcze
dc.contributor.authorKavan, Štěpáncze
dc.contributor.authorTomanová, Kateřinacze
dc.date.accessioned2021-05-05T06:21:42Z
dc.date.available2021-05-05T06:21:42Z
dc.date.issued2020eng
dc.identifier.issn1338-4880eng
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/812
dc.description.abstractThe paper focuses on determining the main possibilities and benefits of using augmented and virtual reality in teaching university students in the field of crisis management. One of the basic problems of future members of crisis staff, who will coordinate the solution of the most extensive events with the most serious impacts, is the inability to try the solution in advance with the possibility of finding the most effective variant. The aim of the paper is to show that with the help of simulations this problem can be eliminated. At the same time, the paper contains a definition of the main obstacles and limitations that accompany the use of simulations.eng
dc.formatp. 59-73eng
dc.language.isoengeng
dc.publisherVysoká škola bezpečnostného manažérstva v Košiciacheng
dc.relation.ispartofKošická bezpečnostná revue, volume 10, issue: 2eng
dc.subjectSimulationeng
dc.subjectaugmented realityeng
dc.subjectvirtual realityeng
dc.subjectcrisis managementeng
dc.subjectcrisis staffseng
dc.subjectsimulacecze
dc.subjectrozšířená realitacze
dc.subjectvirtuální realitacze
dc.subjectkrizové řízenícze
dc.subjectkrizové štábycze
dc.titleSWOT analysis of the usability of augmented and virtual reality in teaching crisis managementeng
dc.title.alternativeSWOT analýza využitelnosti rozšířené a virtuální reality při výuce krizového řízenícze
dc.typearticleeng
dc.identifier.obd43886673eng
dc.description.abstract-translatedPříspěvek se zaměřuje na stanovení hlavních možností a přínosů využití rozšířené a virtuální reality při výuce studentů vysokých škol v oboru krizového řízení. K základním problémům budoucích členů krizových štábů, kteří budou koordinovat řešení těch nejrozsáhlejších událostí s nejzávažnějšími dopady, je nemožnost zkusit si řešení dopředu s možností hledání nejefektivnější varianty. Cílem příspěvku je ukázat, že s pomocí simulací lze tento problém eliminovat. Zároveň příspěvek obsahuje definici hlavních překážek a omezení, které využívání simulací provázejí.cze
dc.peerreviewedyeseng
dc.publicationstatuspostprinteng
dc.relation.publisherversionhttp://kbr.vsbm.sk/2020/n2/smetana_kavan_tomanova.pdfeng


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam