Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŠvarcová, Marie
dc.contributor.authorChlupová, Tereza
dc.date.accessioned2021-11-25T14:23:24Z
dc.date.available2021-11-25T14:23:24Z
dc.date.issued2014
dc.date.submitted2014-05-07
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/8221
dc.description.abstractBakalářská práce má za cíl zhodnocení distribuce vybraných francouzských výrobků na českém trhu a odkrytí možnosti zvýšení jejich prodejnosti. Práce je tvořena teoretickou a praktickou částí. Teoretická část se zabývá vysvětlením základních pojmů z oblasti marketingu důležitých pro objasnění problematiky této práce. Zaměřuje se na charakteristiky trhů a rozdělení na trhy organizací a trhy konečného spotřebitele. Vysvětluje význam hodnoty pro konečného zákazníka a přibližuje spotřebitelské chování organizací a nákupní chování konečného spotřebitele. V této části je stručné představena analýza trhu a postup při získávání dat a informací. Práce se podrobněji věnuje distribuci, která představuje pro každou firmu složitý a náročný proces při doručování produktu ke konečnému spotřebiteli. Praktická část je založena na analýze prodejní činnosti firmy Anglo česká s.r.o. Zabývá se charakteristikou a vývojem francouzské firmy s názvem Prodifa, která je zaměřená na výrobu a prodej rozprašovačů parfémů a jejich náplní distributorským firmám. Popisuje vývoj a charakterizuje českou distributorskou společnost Anglo česká s.r.o., která je odběratelem výrobků francouzské firmy. Práce se věnuje historii spolupráce těchto dvou společností a současným způsobům prodeje francouzských výrobků na českém trhu a snaží se odkrýt nové možnosti zvýšení jejich prodejnosti.cze
dc.format55 s. (69 051 znaků), 5 s.
dc.format55 s. (69 051 znaků), 5 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectmarketingcze
dc.subjectfrancouzský výrobekcze
dc.subjectsegmentace trhůcze
dc.subjectprůmyslový trhcze
dc.subjectspotřební trhcze
dc.subjectčeský trhcze
dc.subjectvýrobcecze
dc.subjectdodavatelcze
dc.subjectdistributorcze
dc.subjectprůmyslový zákazníkcze
dc.subjectkonečný spotřebitelcze
dc.subjectnákupní chovánícze
dc.subjectdistribuce produktůcze
dc.subjectdistribuční cestacze
dc.subjectdistribuční systémcze
dc.subjectdistribuční politikacze
dc.subjectanalýza trhucze
dc.subjectprodejní činnostcze
dc.subjectprodejnostcze
dc.subjectmarketingeng
dc.subjectFrench producteng
dc.subjectmarket segmentationeng
dc.subjectindustrial marketeng
dc.subjectconsumer marketeng
dc.subjectCzech marketeng
dc.subjectproducereng
dc.subjectsuppliereng
dc.subjectdistributoreng
dc.subjectindustrial customereng
dc.subjectfinal consumereng
dc.subjectpurchase behavioureng
dc.subjectproduct distributioneng
dc.subjectdistribution channelseng
dc.subjectdistribution systemeng
dc.subjectdistribution policyeng
dc.subjectmarket analysiseng
dc.subjectsales activityeng
dc.subjectmarketabilityeng
dc.titleDistribuce vybraných francouzských výrobků na českém trhucze
dc.title.alternativeDistribution of chosen French products on the Czech marketeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag34462
dc.description.abstract-translatedThis bachelor work aims to evaluate the distribution of chosen French products to the Czech market and uncovering the possibilities how to increase their marketability. The whole work consists of theoretical and practical part. The theoretical part gives an explanation of the basic terms of the marketing field which are important for the clarification of the issue of this work. It is focused on the characteristics of markets and their classification at the market of organizations and the market of a final consommateur. It explains the importance of the value for a final customer and it tries to describe the purchase behaviour of organizations and of the final consommateur. This part contains a brief presentation of market analysis and methods how to find out data and information. It deals in detail with the distribution which represents for each company a complex and an exacting process of shipping their products to the final consumer. The practical part is based on an analysis of the sales activities of the company Anglo Czech Ltd. It is concerned with the characteristics and development of French company called Prodifa, which is specialized in the manufacture of perfume atomizers and their charges and afterwards in their sale to distribution companies. This part gives a description of development and characteristics of Czech distribution company Anglo Czech Ltd., which is purchaser of several products of the French company. The work is devoted to the history of cooperation between these two companies and current methods of selling of French products on the Czech market. Also it tries to uncover new opportunities how to increase their marketability.eng
dc.date.accepted2014-06-17
dc.description.departmentFilozofická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineFrancouzský jazyk pro evropský a mezinárodní obchodcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Filozofická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programFilologiecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeDrsková, Kateřina


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam