Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorEder, Jürgen
dc.contributor.authorDubec, David
dc.date.accessioned2021-11-25T14:24:10Z
dc.date.available2021-11-25T14:24:10Z
dc.date.issued2014
dc.date.submitted2014-05-09
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/8294
dc.description.abstractTématem bakalářské práce je marketingová strategie a její vysvětlení na příkladu společnosti Student Agency se zaměřením na již probíhající i plánovanou spolupráci s německým dopravcem Deutsche Bahn. V první části práce se bude student věnovat teoretickému zpracování problematiky, definuje pojem marketing a jeho funkce, vymezí jeho význam pro společnost a charakterizuje základní marketingové pojmy. V druhé části práce pak nastíní výše zmíněnou spolupráci s německým dopravcem a naváže kapitolami, ve kterých aplikuje teoretické poznatky vysvětlené v první části práce na společnost Student Agency.cze
dc.format55 s.
dc.format55 s.
dc.language.isode
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectMarketingcze
dc.subjectmarketingová strategiecze
dc.subjectmarketingový procescze
dc.subjectmoderní marketingcze
dc.subjectStudent Agencycze
dc.subjectRegio Jetcze
dc.subjectDeutsche Bahncze
dc.subjectMarketingeng
dc.subjectmarketing strategyeng
dc.subjectmarketing processeng
dc.subjectmodern marketingeng
dc.subjectStudent Agencyeng
dc.subjectRegio Jeteng
dc.subjectDeutsche Bahneng
dc.titleMarketingstrategie am Beispiel des Unternehmens Student Agencycze
dc.title.alternativeMarketing strategy on the example of the company Student Agencyeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag34974
dc.description.abstract-translatedThe thesis is concerned on the problematic of marketing strategy and its explanation on the example of the company Student Agency with focus on already ongoing as well as just intended cooperation with the German carrier Deutsche Bahn. The first part of the thesis is devoted to the theoretical explanation. It will clarify the basic terms of marketing such as function, significance for the society, marketing strategy etc. In the second part is the above described situation outlined and the theoretical knowledge from the first part on the company Student Agency applied.eng
dc.date.accepted2014-06-18
dc.description.departmentFilozofická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineEvropská teritoriální studia - ČR a německy mluvící zeměcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Filozofická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programMezinárodní teritoriální studiacze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeFerence, Anja Edith


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam