• Analýza historie komunikace softwarového prostředku Facebook 

      Cimbůrek, Vladimír (Jihočeská univerzita, 2013)
      Tato bakalářská práce se zabývá zkoumáním komunikační historie softwarového prostředku Facebook( jinak také sociální sítě ). Práce se zaměřuje na zkoumání datových fondů na úrovni lokálních PC, vyhledání potřebných dat a ...
    • Děti, mládež a užívání Facebooku 

      Marvanová, Eva (Jihočeská univerzita, 2013)
      Bakalářská práce se věnuje vztahu dětí a mládeže k sociální síti Facebook. Snaží se zjistit, zda-li děti a mládež ve svém volném čase využívá Facebook a zda-li si uvědomují rizika spojená s jeho využíváním. Práce je rozdělena ...
    • Differences in expressing emotiveness in Facebook chats 

      Zmeškalová, Nicola (Jihočeská univerzita, 2019)
      Tato bakalářská práce se zabývá jazykovými prostředky používanými na internetu a sociálních sítích, konkrétně na Facebooku, a genderovými studiemi, které se zabývají rozdíly mezi vyjadřováním emotivnosti v jazyce mužů a ...
    • Existuje spojitost sebepoškozování s aktivitou na sociálních sítích? 

      Vodrážková, Petra (Jihočeská univerzita, 2017)
      Práce nahlíží na sebepoškozování jako na maladaptivní copingovou strategii. Důraz je kladen na období adolescence, které se jeví jako nejrizikovější období výskytu sebepoškozování. Práce se dále zabývá výskytem tématu ...
    • Internetový marketing a formy propagace na internetu 

      Vogeltanz, Tomáš (Jihočeská univerzita, 2019)
      Předmětem bakalářské práce "Internetový marketing a formy propagace na internetu" je představení problematiky internetového marketingu a vysvětlení vybraných prvky internetového marketingu. Čtenář této práce bude seznámen ...
    • Jazyk na sociálních sítích 

      Vačkář, Matěj (Jihočeská univerzita, 2018)
      Tato bakalářská práce se zabývá jazykem na sociálních sítích, konkrétně sociálními sítěmi Facebook, Instagram a Twitter. Podstatou práce je nejprve představit čtenáři obecnou teorii komunikace a v další části ji porovnat ...
    • Motivace k využívání sociálních sítí u žáků na druhém stupni základní školy v Blatné. 

      Borovská, Kateřina (Jihočeská univerzita, 2014)
      Pro svou bakalářskou práci jsem si zvolila téma Motivace k využívání sociálních sítí u žáků na druhém stupni základní školy v Blatné. Tato práce je rozdělena na teoretickou část a výzkumnou část. V teoretické části práce ...
    • Možnosti využití sociálních sítí v podnikové praxi 

      Martíšek, Petr (Jihočeská univerzita, 2011)
      Základem lidské společnosti je komunikace, k tomu v posledních desetiletích výrazně napomohl internet. Fenoménem posledních let je pak masové propojení lidí pomocí sociálních sítí. Cílem mé práce bylo zmapovat situaci v ...
    • Negativa virtuálních sociálních sítí 

      Lepičová, Zuzana (Jihočeská univerzita, 2012)
      Práce se zabývá možnými negativními dopady spojenými s užíváním virtuálních sociálních sítí. Cílem bakalářské práce je zmapovat možné nebezpečí, které souvisí s užíváním virtuálních sociálních sítí žáky 3.-9. tříd základních ...
    • Sociální sítě a jejich marketingový potenciál u malých a středních firem 

      Mráčková, Tereza (Jihočeská univerzita, 2016)
      Práce je zaměřena na využití sociálních sítí malými a středními podniky. Teoretická část se nejdříve zabývá historií a popisem vybraných sociálních sítí. U čtyř nejpopulárnějších sítí, a to Facebooku, Instagramu, Twitteru ...
    • Specifika neformální komunikace prostřednictvím internetu 

      Brožková, Martina (Jihočeská univerzita, 2018)
      Bakalářská práce se věnuje neformální komunikaci mladých lidí prostřednictvím internetu a některým jejím specifikacím. Práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. Teoretická část práce se bude zabývat specifiky v ...
    • Viral marketing 

      Bláhová, Adéla (Jihočeská univerzita, 2012)
      Hlavním cílem bakalářské práce s názvem Viral marketing je zhodnocení současného stavu viral marketingu na základě analýzy jednotlivých vybraných virálních kampaní, dále posouzení výhod a nevýhod použití tohoto marketingového ...
    • Využití e-marketingu na sociálních sítích a v síti Google 

      Kalafut, Petr (Jihočeská univerzita, 2016)
      Cílem bakalářské práce je vytvoření e-marketingové strategie a její nasazení na reálném projektu, který je orientován na oblast zdravého životního stylu a fitness. Bude využito nejmodernějších poznatků v oblasti sociálních ...
    • Využití sociálních sítí ve výuce 

      Kopecký, Aleš (Jihočeská univerzita, 2013)
      Tato bakalářská práce se zabývá tématikou využití vybrané sociální sítě Facebook ve výuce. Stěžejní součástí práce je výzkum v oblasti využití uzavřených komunitních skupin této sítě ve výuce SSVOŠ v Českých Budějovicích. ...
    • Význam moderních sociálních sítí v životě dospívající mládeže 

      Ptáčková, Eva (Jihočeská univerzita, 2011)
      Bakalářská práce se zabývá vlivem tzv. sociálních sítí na život středoškoláků. Předmětem této práce jsou bezprostřední důsledky užívání sociálních sítí na internetu na každodenní, ?reálný? život současných středoškoláků. ...
    • Zpravodajská média v životě současné mládeže 

      Trnková, Denisa (Jihočeská univerzita, 2017)
      Tato bakalářská práce se zabývá problematikou konzumace zpravodajských médií mladou generací. Teoretická část práce se věnuje nové podobě žurnalistiky, kterou způsobila digitalizace médií, přičemž jsou v této souvislosti ...