Prohlížení Ekonomická fakulta dle předmětu "4P"
Zobrazují se záznamy 1-3 z 3
-
Analýza marketingového prostředí firmy ACR auto, a.s.
(Jihočeská univerzita, 2010)Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingového prostředí ve firmě ACR auto, a.s., která se zabývá prodejem vozů BMW a Ford. Práce je zaměřená na analýzu mikroprostředí a makroprostředí firmy a je rozdělena do dvou ... -
Marketingový mix ve vybrané firmě
(Jihočeská univerzita, 2011)Cílem bakalářské práce byla analýza marketingového mixu ve vybrané firmě - KOH-I-NOOR Mladá Vožice a. s., a zhodnocení současného marketingového mixu v této společnosti a případně navržení změn u některých nástrojů. V ... -
Spokojenost zákazníků se službami automobilového prodejce
(Jihočeská univerzita, 2014)Téma této práce je: Spokojenost zákazníků se službami automobilového prodejce. Jako prodejce jsem si vybral společnost Porsche České Budějovice. Tento výzkum by měl najít silné a slabé stránky daného prodejce a pomoci mu ...