• Analýza marketingového prostředí firmy ACR auto, a.s. 

      Bláhová, Simona (Jihočeská univerzita, 2010)
      Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingového prostředí ve firmě ACR auto, a.s., která se zabývá prodejem vozů BMW a Ford. Práce je zaměřená na analýzu mikroprostředí a makroprostředí firmy a je rozdělena do dvou ...
    • Marketingový mix ve vybrané firmě 

      Marešová, Petra (Jihočeská univerzita, 2011)
      Cílem bakalářské práce byla analýza marketingového mixu ve vybrané firmě - KOH-I-NOOR Mladá Vožice a. s., a zhodnocení současného marketingového mixu v této společnosti a případně navržení změn u některých nástrojů. V ...
    • Spokojenost zákazníků se službami automobilového prodejce 

      Naske, Lukáš (Jihočeská univerzita, 2014)
      Téma této práce je: Spokojenost zákazníků se službami automobilového prodejce. Jako prodejce jsem si vybral společnost Porsche České Budějovice. Tento výzkum by měl najít silné a slabé stránky daného prodejce a pomoci mu ...