Ekonomická fakulta: Poslední příspěvky
Zobrazují se záznamy 1321-1340 z 3432
-
Postoje spotřebitelů v oblasti odpovědné spotřeby
(Jihočeská univerzita, 2015)Tato bakalářská práce je zaměřena na postoje spotřebitelů v oblasti odpovědné spotřeby. Práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. V teoretické části se klade důraz na nákupní chování spotřebitelů, modely chování ... -
Doporučovací systém pro vybraný e-shop
(Jihočeská univerzita, 2015)Cílem této bakalářské práce je navrhnout a implementovat doporučovací systém pro vybraný e-shop, který by na základě své databáze a podle zadání uživatele pomohl vybrat a nabídnout určitý předmět jeho zájmu. V teoretické ... -
Vliv předvedení produktu na preference vybraného segmentu zákazníků
(Jihočeská univerzita, 2015)Prezentace zkoumá vliv předvedení produktu- počítačového softwaru Microsoft Windows 8.1 a hardwaru Lenovo Yoga a Nokia Lumia na preference studentů vysokých škol při kupování nových zařízení- počítačů, tabletů a chytrých ... -
Matematické modelování kurzu koruny
(Jihočeská univerzita, 2015)Tato práce celkově popisuje vývoj kurzu koruny vůči americkému dolaru. Úvodní část popisuje jednotlivé kurzy v jednotlivých letech. Čím byly ovlivněny a jak byly ovlivněny a zda-li změna jednoho kurzu měla vliv na změnu ... -
Užití Wolfram Alpha - interaktivního výpočetního prostředí pro finanční matematiku
(Jihočeská univerzita, 2015)Bakalářská práce analyzuje možnosti využití aplikace Wolfram Alpha pro potřeby finanční matematiky. Práce představí vybrané produkty od Wolfram Research. Seznámí čtenáře s prostředím Wolfram Alpha. V teoretické části práce ... -
Behaviorální ekonomie - jak drahé je vlastnictví
(Jihočeská univerzita, 2015)Behaviorální ekonomie je spojení mezi ekonomií a psychologií. Speciálně zkoumá lidskou iracionalitu. Jedno z témat behaviorální ekonomie je vlastnictví. Zabývá se vztahem mezi vlastnictvím a cenou. První část mé bakalářské ... -
Vnímání regionální značky
(Jihočeská univerzita, 2015)Bakalářská práce zjišťuje, na základě analýzy, vnímání v oblasti regionálních značek, konkrétně na vnímání regionální značky. Cílem této bakalářské práce je analyzovat a navrhnout změny v budované identitě této značky, a ... -
Osobní prodej a jeho role v marketingové komunikaci
(Jihočeská univerzita, 2015)Tato bakalářská práce je zaměřena na problematiku osobního prodej v roli marketingové komunikace. Cílem této práce je na základě analýzy současné situace v oblasti využívání a vnímání osobního prodeje navrhnout změny v ... -
Marketingová komunikace v neziskovém sektoru
(Jihočeská univerzita, 2015)Tato bakalářská práce je zaměřena na marketingovou komunikaci v neziskové organizaci Český svaz ochránců přírody Vlašim. V teoretické části je uveden popis pojmů, jako je marketingová komunikace, nástroje komunikačního ... -
Vnímání regionální značky
(Jihočeská univerzita, 2015)Bakalářská práce je zaměřena na analýzu vnímání vybrané regionální značky. Cílem této bakalářské práce je na základě analýzy vnímání vybrané regionální značky navrhnout změny v budované identitě této značky. Teoretická ... -
Vnímání značky
(Jihočeská univerzita, 2015)Tato Bakalářská práce analyzuje vnímání značky ze strany veřejnosti a zaměstnanců Českosovenské obchodní banky. Výsledky výzkumu jsou prezentovány pomocí sémantického diferenciálu a srovnány s předem stanovenými hypotézami. ... -
Promlčení
(Jihočeská univerzita, 2015)Hlavní cíl této bakalářské práce je vysvětlení právního institutu promlčení. Tato práce je založena na zákoně č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, který nabyl účinnosti 1. 1. 2014. V této bakalářské práci je také porovnání ... -
Právní úprava koupě zboží v mezinárodním kontextu
(Jihočeská univerzita, 2015)V této práci je rozvedena problematika právní úpravy koupě zboží v mezinárodním kontextu. Pro srovnání je uvedena i právní úprava v českém právním řádu. V průběhu práce je kladen důraz na rekodifikaci českého práva, jež ... -
Marketingová komunikace značky Fairtrade 2
(Jihočeská univerzita, 2015)Tato bakalářská práce je zaměřena na marketingovou komunikaci značky Fairtrade v maloobchodní prodejně Dm drogerie markt. Hlavním cílem této práce je analyzovat současné využívání marketingových nástrojů u vybraného ... -
Trestní odpovědnost právnických osob
(Jihočeská univerzita, 2015)Práce se zabývá problematikou trestní odpovědnosti právnických osob v české právní úpravě, kde jsou srozumitelně vysvětleny části z právní úpravy. Věnuje se např. definici právnické osoby, trestným činům a sankcím, které ... -
Tvorba podnikatelského plánu
(Jihočeská univerzita, 2015)Tato bakalářská práce se zabývá tvorbou podnikatelského plánu pro založení fiktivního společnosti, která se bude zabývat prodejem. Teoretická část práce začíná zpracováním literárního přehledu na základě studia odborné ... -
Udržitelný cestovní ruch na příkladu Ústeckého kraje
(Jihočeská univerzita, 2015)Hlavním cílem bakalářské práce je prostřednictvím analýzy zhodnotit stav cestovního ruchu v Ústeckém kraji a navrhnout opatření ke zlepšení tohoto stavu. Na základě informací z literární rešerše a situační analýzy je ... -
Vybrané aspekty rozhodčího řízení v České republice
(Jihočeská univerzita, 2015)Tato práce seznamuje čtenáře se stávající právní úpravou rozhodčího řízení v České republice včetně jejího vývoje (a to i s ohledem na právní normy Evropské unie) a aktuální judikatury. Teoretická část se z valné části ... -
Udržitelný cestovní ruch na příkladu Jihočeského kraje
(Jihočeská univerzita, 2015)Hlavním cílem bakalářské práce je zhodnotit stav environmentálních, ekonomických a sociálně kulturních aspektů, týkajících se cestovního ruchu v Jihočeském kraji. Bude realizována analýza jednotlivých aspektů cestovního ... -
Environmentální aspekty cestovního ruchu v oblasti Lázeňského trojúhelníku
(Jihočeská univerzita, 2015)Bakalářská práce se zabývá dopady environmentálních aspektů v oblasti cestovního ruchu v západočeském lázeňském trojúhelníku. Cílem práce bylo zhodnotit situaci cestovního ruchu v oblasti Lázeňského trojúhelníku a vybrat ...