Zobrazují se záznamy 1341-1360 z 3432

    • Inovace produktu cestovního ruchu se zaměřením na Dark tourism v Jihočeském kraji 

      Brabencová, Petra (Jihočeská univerzita, 2015)
      Práce pojednává o poměrně novém trendu v cestovním ruchu - Dark tourismu a jeho předpokladech pro cestovní ruch a jeho rozvoj. Tento trend je blíže popsán na příkladu jižních Čech. Na základě výsledků provedených šetření ...
    • Zaměstnanecké benefity ve vybrané organizaci 

      Rodová, Veronika (Jihočeská univerzita, 2015)
      Tato bakalářská práce se zabývá analýzou zaměstnaneckých benefitů a navržením změn ve vybrané organizaci. V praktické části byl proveden popis a charakteristika vybraného podniku včetně popisu stávajícího systému zaměstnaneckých ...
    • Vybrané problémy ochrany spotřebitele 

      Fidlerová, Žaneta (Jihočeská univerzita, 2015)
      Hlavním cílem této práce jsou návrhy na zlepšení informovanosti spotřebitelů o jejich právech s využitím výsledků z terénního výzkumu včetně ekonomického zhodnocení. Dalším cílem je zjistit povědomí respondentů o jejich ...
    • Obchodní praktiky používané českými obchodníky 

      Binderová, Monika (Jihočeská univerzita, 2015)
      Cílem této bakalářské práce bylo doporučení pro odstranění nekalých obchodních prak-tik používaných českými obchodníky s využitím výsledků z terénního výzkumu reali-zovaného v České republice. V teoretické části byly ...
    • Podpora prodeje ve vybrané maloobchodní jednotce 

      Cinádrová, Veronika (Jihočeská univerzita, 2015)
      Úvodní část této práce je věnována studiu teoretických východisek. Na úvod je popisován obchod, jeho historie, význam, členění a funkce. Dále je vylíčena marketingová komunikace, ve které je charakterizován komunikační ...
    • Specifika řízení lidských zdrojů v maloobchodě 

      Bednářová, Michaela (Jihočeská univerzita, 2015)
      Hlavním cílem mé bakalářské práce je doporučení pro zkvalitnění řízení lidských zdrojů ve vybrané maloobchodní jednotce s využitím výsledků terénního výzkumu realizovaného u zaměstnanců nejen v ní pracujících včetně ...
    • Marketingová komunikace značky Fairtrade 

      Dudová, Klára (Jihočeská univerzita, 2015)
      Bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací značky Fairtrade v obchodě Bylinné a klášterní produkty v Českých Budějovicích. Teoretická část je zaměřena na popis pojmů jako je marketingová komunikace, komunikační ...
    • Obchodní praktiky používané obchodníky při předváděcích akcích 

      Pacalová, Aneta (Jihočeská univerzita, 2015)
      Bakalářská práce se zabývá problematikou nekalých obchodních praktik, které jsou využívány obchodníky při předváděcích akcích na starších lidech. Teoretická část této práce je zaměřena na základní aspekty ochrany spotřebitele, ...
    • Specifika řízení lidských zdrojů v maloobchodě 

      Maříková, Karla (Jihočeská univerzita, 2015)
      Tato práce zkoumá možná zlepšení motivace pracovníků maloobchodu. V teoretické části jsou rozebírány především techniky motivace zaměstnanců v maloobchodě. Praktická část se zabývá výzkumem, který byl proveden mezi zaměstnanci ...
    • Podnikatelský záměr malého výrobního podniku 

      Márová, Nicole (Jihočeská univerzita, 2015)
      Předmětem této bakalářské práce je podnikatelský záměr malého výrobního podniku. Práce je rozdělena na dvě části - teoretickou a praktickou. V teoretické části jsou definovány základní informace, struktura a principy ...
    • Space management vybrané obchodní jednotky 

      Kodatová, Kateřina (Jihočeská univerzita, 2015)
      Cílem bakalářské práce je zmapovat space management vybrané obchodní jednotky, což je supermarket Billa v Českých Budějovicích, a navrhnout změny prostřednictvím nového modelu. Teoretická část se týká literatury a ...
    • Postavení privátní značky obchodního řetězce 

      Kaucká, Lucie (Jihočeská univerzita, 2015)
      Práce se zabývá zjištěním, jak zákazníci vnímají postavení privátních značek ve vybraném obchodním řetězci na českém trhu, zda mají o tyto výrobky zájem a navržením a doporučením možných řešení pro rozvoj privátních značek. ...
    • Postavení privátní značky maloobchodního řetězce 

      Michlíková, Michaela (Jihočeská univerzita, 2015)
      Tato bakalářská práce pojednává o problematice privátních značek, konkrétně o jejich postavení na trhu. Hlavním cílem je navrhnout vhodné doporučení pro rozvoj privátních značek vybraného maloobchodu, na základě analýzy ...
    • Podnikatelský záměr malého podniku služeb 

      Nahodilová, Kateřina (Jihočeská univerzita, 2015)
      Cílem této bakalářské práce je vypracování podnikatelského záměru pro založení a rozvoj malého podniku služeb v oblasti vzdělávání. Samostatná práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. V teoretické části ...
    • Postavení privátní značky maloobchodního řetězce 

      Sahanová, Jitka (Jihočeská univerzita, 2015)
      Hlavním cílem této bakalářské práce na téma Postavení privátní značky maloobchodního řetězce je návrh doporučení pro rozvoj privátních značek vybraného maloobchodního řetězce. Vedlejšími cíli jsou představit nabízený ...
    • Inovace služeb ve vybraném podniku 

      Studničková, Alžběta (Jihočeská univerzita, 2015)
      Sektor služeb je velmi rozsáhlý. Představuje mnoho různých činností, od jednoduchých procesů až po ty složité. Tento sektor můžeme také nazývat jako sektor terciární. Je nejmladším a zároveň největším sektorem světového ...
    • Vnímání Fairtradové značky mezi spotřebiteli 

      Šimková, Simona (Jihočeská univerzita, 2015)
      Hlavním cílem této práce je zmapovat, jak spotřebitelé vnímají značku Fairtrade. Fair trade je obchodní partnerství, které nabízí lepší obchodní podmínky a pomáhá znevýhodněným producentům žít lepší život. Teoretická část ...
    • Návrh systému mezikontinentálních přeprav nákladů ve vybrané společnosti 

      Linhová, Jana (Jihočeská univerzita, 2015)
      Hlavním cílem této práce je návrh systému realizace mezikontinentálních přeprav nákladů pro vybrané komodity z/do hlavních destinací v rámci obchodních vztahů ve vybrané společnosti se zaměřením na podrobnou komparaci ...
    • Reverzní logistika v potravinářských logistických řetězcích 

      Valta, Tomáš (Jihočeská univerzita, 2015)
      Předkládaná bakalářská práce se zaměřuje na optimalizaci potravinářského řetězce společnosti Kaufland ČR v. o. s. z hlediska reverzních logistických toků. Práce popisuje zpětné toky uvnitř řetězce za účelem deskripce ...
    • Logistická optimalizace přesunu techniky a osob v rámci Armády ČR 

      Vondráčková, Martina (Jihočeská univerzita, 2015)
      Bakalářská práce se zaměřuje na logistické odvětví dopravy, převážně na nákladní dopravu a částečně i na vojenskou dopravu v České republice. Teoretická část práce je věnována historii dopravy, popisu nejčastějších druhů ...