Ekonomická fakulta: Poslední příspěvky
Zobrazují se záznamy 321-340 z 3298
-
Pasivní domy a jejich budoucnost v rámci EU
(Jihočeská univerzita, 2019)Cílem práce je zmapovat situaci ve výstavbě pasivních domů v České republice. Jak její podmínky vnímají podnikatelé, nevládní organizace, zástupci státní správy a místní akční skupiny MAS. V práci bylo využito metody ... -
Investice do komerční nemovitosti
(Jihočeská univerzita, 2019)Cílem práce je charakteristika postupů a principů v rámci realizace investičního projektu na příkladu výstavby bytového domu včetně ekonomické stránky celého projektu na konkrétním příkladu výstavby bytového domu o třech ... -
Principy řízení firmy podle Tomáše Bati
(Jihočeská univerzita, 2019)Tato bakalářská práce se zaměřuje na podnikání Tomáše Bati, jeho život a vnitřní organizační strukturu jeho továren. Práce analyzuje principy, které používal Tomáš Baťa a následně je porovnává se současným řízením ve ... -
Povinnosti importéra při dovozu zboží ve vztahu k celní správě
(Jihočeská univerzita, 2019)Bakalářská práce se zabývá zahraničním obchodem, statistickými systémy zahraničního obchodu, a mapuje zahraniční obchod ČR. Specifikuje orgány celní správy a jejich úkol v souvislosti s dovozem zboží, charakterizuje celní ... -
Dopravní chovaní cyklistů jako účastníků dopravního provozu
(Jihočeská univerzita, 2019)Tato bakalářská práce je zaměřena na dopravní chování cyklistů jako účastníků silničního provozu. V první části práce je teoretický rámec, který má pomoci čtenáři pochopit tuto problematiku. Druhou část je již o dopravním ... -
Produktivita práce a ekonomická situace podniku
(Jihočeská univerzita, 2019)Práce se zabývá vztahem mezi produktivitou práce a ekonomickou situací podniku. Bakalářská práce je převážně založena na finančních ukazatelích a důležitých vzorcích a metodách, které jsou prakticky použity v obou analýzách. ... -
Systém odměňování zaměstnanců v podniku
(Jihočeská univerzita, 2019)Tato práce analyzuje systém odměňování zaměstnanců v podniku UOL, a.s, který zprostředkovává účetní služby ostatním podnikům. Zaměstnanci zde pracují na různých pozicích a jsou odlišně odměňováni. V této práci je popsána ... -
Poplatková politika bank v České republice
(Jihočeská univerzita, 2019)Hlavním cílem bakalářské práce je posoudit význam poplatků v hospodaření bank a následná komparace poplatkové politiky bank v České republice. Praktická část se bude zabývat analýzou současné situace poplatkové politiky ... -
Obchodní zástupci jako konkurenční výhoda na trhu se stavebninami
(Jihočeská univerzita, 2019)Podstatou bakalářské práce je zhodnotit vliv obchodních zástupců vybraného prodejce stavebnin na jeho úspěšnost a konkurenceschopnost. Na základě analýzy denních činností, náboru, vzdělávání prodejců, systému motivace, ... -
Marketingová komunikace softwarové firmy
(Jihočeská univerzita, 2019)Cílem této bakalářské práce je analyzovat a zhodnotit současný stav marketingové komunikace softwarové firmy agentes IT. Jelikož vybraná společnost využívá především online komunikaci, byla ji věnovaná větší pozornost. ... -
Marketingová komunikace komerčních bank
(Jihočeská univerzita, 2019)Cílem této bakalářské práce bylo analyzovat současný stav marketingové komunikace vybraných komerčních bank působících v tuzemsku. Následně je prostřednictvím výzkumu mezi vybranými bankami provedena analýza trendů v ... -
Kryptografická měna Bitcoin
(Jihočeská univerzita, 2019)Bakalářská práce se zabývá kryptografickou měnou Bitcoin. V rámci práce je popsán vznik, vývoj a současný stav této měny. Nastiňuje také základní principy, na kterých měna funguje z technického hlediska a prozkoumává hlavní ... -
Ekonomické úlohy řešené nelineární interpolací
(Jihočeská univerzita, 2019)Bakalářská práce se zabývá problematikou řešení ekonomických problému za pomoci nelineárních interpolací. Nelineární interpolace je numerická metoda, kterou lze aproximovat složité matematické funkce. V rámci práce využívám ... -
Marketingový plán fitness centra
(Jihočeská univerzita, 2019)Bakalářská práce se zabývá způsobem sestavení marketingového plánu, podle kterého by firma SPORTCENTRUM Delfín, s.r.o. mohla postavit svou pozici v konkurenčním prostředí. Výsledkem práce je zhodnocení současného marketingového ... -
Trh CRM systémů v České republice
(Jihočeská univerzita, 2019)Cílem práce je zmapovat nabídku CRM systémů v České republice a provést komparaci jednotlivých systémů. Na základě zjištěných poznatků poté zpracovat doporučení týkající se výběru optimálního CRM systému pro malé podniky. ... -
Trh CRM systémů v České republice
(Jihočeská univerzita, 2019)Cílem této práce je analyzovat nabídku CRM systémů v České republice. Poté z těchto systémů vyfiltrovat vhodné CRM systémy pro střední podniky, provést jejich komparaci a na základě získaných výsledků doporučit optimální ... -
Affiliate marketing a jeho využití v online prostředí
(Jihočeská univerzita, 2019)Tato práce zkoumá affiliate marketing jako jeden z marketingových nástrojů používaných v online prostředí. Affiliate marketing je typ marketingu založený na výkonnosti, v němž podnikatel odměňuje jednoho nebo více affiliate ... -
Aplikace metod dataminingu v grafové databázi
(Jihočeská univerzita, 2019)Tato bakalářská práce se zabývá oblastí NoSQL databázemi se zaměřením na grafové databáze a aplikování metod data miningu. Hlavním cílem této práce je instalace specifické grafové NoSQL databáze Neo4j spolu s charakterizací ... -
Uvádění alergenů v podmínkách stravovacích zařízení
(Jihočeská univerzita, 2019)Nová potravinářská legislativa EU ustanovila povinnost uvádět alergeny u hotových pokrmů, a vymezila konkrétní možnosti realizace. Cílem práce je zjistit způsoby uvádění alergenů v nabídce pokrmů a nápojů u vybraných ... -
Motivace zaměstnanců ve vybrané organizaci
(Jihočeská univerzita, 2019)Tato práce vysvětluje, jak je motivace zaměstnanců velmi důležitou součástí dobře fungující organizace a potíže s nalezením správného motivačního programu. Hlavním cílem této práce je analyzovat systém motivace a stimulace ...