Ekonomická fakulta: Poslední příspěvky
Zobrazují se záznamy 441-460 z 3432
-
Závazkové vztahy vznikající při přepravě
(Jihočeská univerzita, 2019)Tato práce poskytuje stručný přehled jak o přepravě samotné, tak o závazkových vztazích, které se k přepravě vztahují. Hlavním cílem této práce je analyzovat problematiku závazkových vztahů v praxi, které vznikají při ... -
Internetová komunikace v sektoru služeb
(Jihočeská univerzita, 2019)Bakalářská práce se věnuje problematice komunikace v internetovém prostředí v různých rovinách, tzn. přímá komunikace poskytovatele služby se stávajícími, či potenciálními zákazníky, komunikace s pomocí reklamy, vzájemná ... -
Přestupky právnických osob
(Jihočeská univerzita, 2019)Hlavním zaměřením této práce je objasnit v obecné rovině přestupky právnických osob, vzhledem k nové právní úpravě, zákona číslo 250/2016 Sbírky, "Zákon o odpovědnosti za přestupky a řízení o nich" a zákona číslo 251/2016 ... -
Smlouvy užívané v malém a středním podniku
(Jihočeská univerzita, 2019)Práce je zaměřena na analýzu smluv používaných v malém a středním podniku, dále charakterizuje pojmy malý a střední podnik a popisuje různé typy smluv, které podniky využívají při uzavírání smluvních závazků. Zaměřuje se ... -
Fenomén oddlužení v kontextu změn od 1. 7. 2017
(Jihočeská univerzita, 2019)Tato bakalářská práce popisuje změny týkající se oddlužení, které přinesla novela insolvenčního zákona č. 64/2017 b. účinná od 1. 7. 2017, kterou se mění zákon č. 182/2006 Sb., o úpadku a způsobech jeho řešení. Jde o poměrně ... -
Profily návštěvníků turistické oblasti Českobudějovicko-Hlubocko
(Jihočeská univerzita, 2019)Cílem práce je na základě kvantitativního výzkumu sestavit profily návštěvníků oblasti Českobudějovicko-Hlubocko a identifikovat jejich potřeby a požadavky. Dále provést segmentaci trhu na straně poptávky a vybrat klíčové ... -
Profily návštěvníků turistické oblasti Lipensko
(Jihočeská univerzita, 2019)Na základě výsledků provedeného kvantitativního výzkumu metodou dotazníkového šetření, identifikuje tato bakalářská práce klíčové a perspektivní segmenty návštěvníků turistické oblasti Lipensko. Identifikovat lze také ... -
Profily návštěvníků turistické oblasti Prácheňsko a Pošumaví
(Jihočeská univerzita, 2019)Cílem této práce je na základě kvantitativního výzkumu sestavit profily návštěvníků turistické oblasti Prácheňsko a Pošumaví. Dále provést segmentaci trhu na straně poptávky a vybrat klíčové a perspektivní cílové segmenty ... -
Profily návštěvníků turistické oblasti Písecko
(Jihočeská univerzita, 2019)Cílem bakalářské práce je sestavit profily návštěvníků turistické oblasti Písecko na základě kvantitativního výzkumu a identifikovat potřeby a požadavky návštěvníků. Dalším cílem je provést segmentaci trhu na straně poptávky ... -
Práva z vadného plnění u spotřebitelské kupní smlouvy
(Jihočeská univerzita, 2019)Tato bakalářská práce se zabývá rozborem práv a povinností plynoucích z vadného plnění ve spotřebitelských vztazích, a to konkrétně z kupní smlouvy. Práce provádí rozbor jednotlivých aspektů odpovědnosti za vady dle nového ... -
Analýza vztahů ekonomických jevů a politické stability
(Jihočeská univerzita, 2019)Politické strany při své volební strategii využívají jako jeden z argumentů ekonomickou situaci státu. Cílem práce je porovnat míru významnosti vývoje ekonomické stability vybraných evropských států s dopadem na rozhodování ... -
Podnikatelský plán nového podniku v oblasti služeb
(Jihočeská univerzita, 2019)Cílem bakalářské práce je vytvořit podnikatelský záměr pro nový podnik v oblasti služeb, který bude využit k získání úvěru na realizaci projektu. Novým podnikem bude kavárna v kombinaci s vinným barem, a proto je kladen ... -
Satelitní města - jejich vznik a rozvoj v České republice
(Jihočeská univerzita, 2019)Cílem bakalářské práce je analyzovat vznik a vývoj satelitních měst v České republice. Satelitní města se v České republice rozvíjela různě a liší se od těch zahraničních. Situace satelitních měst v naší republice je ... -
Podstata tvorby marketingového mixu ve vybrané firmě
(Jihočeská univerzita, 2019)Bakalářská práce se zabývá podstatou tvorby marketingového mixu. Hlavním cílem práce je zhodnocení tvorby marketingového mixu ve vybrané firmě a případně navrhnout jiné možnosti řešení. Praktická část práce vychází z ... -
Pasivní domy a jejich budoucnost v rámci EU
(Jihočeská univerzita, 2019)Cílem práce je zmapovat situaci ve výstavbě pasivních domů v České republice. Jak její podmínky vnímají podnikatelé, nevládní organizace, zástupci státní správy a místní akční skupiny MAS. V práci bylo využito metody ... -
Investice do komerční nemovitosti
(Jihočeská univerzita, 2019)Cílem práce je charakteristika postupů a principů v rámci realizace investičního projektu na příkladu výstavby bytového domu včetně ekonomické stránky celého projektu na konkrétním příkladu výstavby bytového domu o třech ... -
Principy řízení firmy podle Tomáše Bati
(Jihočeská univerzita, 2019)Tato bakalářská práce se zaměřuje na podnikání Tomáše Bati, jeho život a vnitřní organizační strukturu jeho továren. Práce analyzuje principy, které používal Tomáš Baťa a následně je porovnává se současným řízením ve ... -
Povinnosti importéra při dovozu zboží ve vztahu k celní správě
(Jihočeská univerzita, 2019)Bakalářská práce se zabývá zahraničním obchodem, statistickými systémy zahraničního obchodu, a mapuje zahraniční obchod ČR. Specifikuje orgány celní správy a jejich úkol v souvislosti s dovozem zboží, charakterizuje celní ... -
Dopravní chovaní cyklistů jako účastníků dopravního provozu
(Jihočeská univerzita, 2019)Tato bakalářská práce je zaměřena na dopravní chování cyklistů jako účastníků silničního provozu. V první části práce je teoretický rámec, který má pomoci čtenáři pochopit tuto problematiku. Druhou část je již o dopravním ... -
Produktivita práce a ekonomická situace podniku
(Jihočeská univerzita, 2019)Práce se zabývá vztahem mezi produktivitou práce a ekonomickou situací podniku. Bakalářská práce je převážně založena na finančních ukazatelích a důležitých vzorcích a metodách, které jsou prakticky použity v obou analýzách. ...