Ekonomická fakulta: Poslední příspěvky
Zobrazují se záznamy 461-480 z 3298
-
Bitcoin - historie, současnost a prognózy
(Jihočeská univerzita, 2018)Cílem této práce je seznámit čtenáře s problematikou teoretického pozadí kryptoměn z historického hlediska se zaměřením na koncepty B-money a Bit gold, které byly základem pro vznik Bitcoinu. Hlavní část se pak věnuje této ... -
Predikce sázkových kurzů na základě logistické regrese
(Jihočeská univerzita, 2018)Kurzové sázení v mnoha oblastech lidského života se stává velmi populárním. Tato bakalářská práce se zabývá predikcí sázkových kurzů založených na logistické regresi. Tato práce popisuje obecné informace o sázkových kurzech, ... -
Výpočet RPSN ve stavebním spoření jako úvěrovém produktu
(Jihočeská univerzita, 2018)Cílem této práce bylo porovnat různé nabídky a pro několik případů spočítat hodnotu RPSN u několika typů úvěrů. Provedl jsem výpočty u úvěru ze stavebního spoření, překlenovacího úvěru, zajištěného úvěru a dvou druhů ... -
Význam a využití neuromarketingu ve vybrané firmě
(Jihočeská univerzita, 2018)Bakalářská práce objasňuje význam a využití neuromarketingu pro marketingové účely. V práci jsou podrobně vysvětleny základní pojmy týkající se neuromarketingu, jeho podstaty a nejvíce využívané metody.Jsou definovány ... -
Rizika spojená s nákupem nemovitosti
(Jihočeská univerzita, 2018)Bakalářská práce se zaměřuje na proces nákupu nemovitosti a rizika s ním spojená. V práci jsou nadto popsány úkony dotčených osob a institucí, způsob oceňování nemovitostí založený na tržním principu, stejně jako možnosti ... -
Současný postoj mladých lidí ve vztahu k cestování
(Jihočeská univerzita, 2018)Bakalářská práce je zaměřena na současný postoj mladých lidí ve vztahu k cestování. Cílem práce je analýza současného stavu individuálního cestování a cestování přes cestovní kancelář, zhodnocení výhod a nevýhod, které ... -
Specifika podnikatelského záměru v pohybových aktivitách a tělovýchově
(Jihočeská univerzita, 2018)Tato bakalářská práce se zabývá vypracováním podnikatelského plánu v oblasti fitness a tělesné výchovy v Jihlavě.Práce pojednává o obsahu struktury obvyklého podnikatelského plánu, podrobného popisu procesu a pravidel pro ... -
Krátkodobé a dlouhodobé rozhodovací úlohy v rámci finanční politiky podniku
(Jihočeská univerzita, 2018)Bakalářská práce se zabývá krátkodobými a dlouhodobými rozhodovacími úlohami v rámci finanční politiky podniku. Cílem této práce je definovat podstatu finančního řízení podniku, definovat hlavní oblasti finanční politiky ... -
Ekonomické a organizační aspekty zavedení elektronické evidence tržeb
(Jihočeská univerzita, 2018)Bakalářská práce se zaměřuje na jedno z nejaktuálnějších politických a ekonomických témat, kterým je elektronická evidence tržeb. Výzkumy Českého statického úřadu ukázaly, že nevykázané příjmy jsou ve výši 170 mld. Kč ... -
Potenciál zavádění nových technologií do vybraného obchodu
(Jihočeská univerzita, 2018)Hlavním cílem práce je nalézt odpovídající nové technologie pro zavedení do vybrané maloobchodní jednotky, zhodnotit efekt jejich implementace a vypracovat doporučení pro jejich případné zavedení. Práce se zabývá názory ... -
Faktory výběru sortimentu při nákupu pro obchodní podnik
(Jihočeská univerzita, 2018)V bakalářské práci jsou analyzovány faktory výběru sortimentu při nákupu pro obchodní podnik. Teoretická část je věnována definici nákupu, nákupu jako základní podnikové funkci, plánování nákupu, tvorbě strategie ... -
Preference spotřebitelů vůči nabídce lokálních producentů ve vybrané oblasti
(Jihočeská univerzita, 2018)Bakalářská práce se zabývá analýzou spotřebního chování ve vybraném regionu s ohledem na lokální produkci. Hlavním cílem této práce je odhalit preference spotřebitelů, jejich pohledy a názory na lokální produkci na území ... -
Spokojenost zaměstnanců a mzdový systém podniku
(Jihočeská univerzita, 2018)Tato bakalářská práce se zabývá spokojeností zaměstnanců a mzdovým systém podniku. Spokojenost zaměstnanců je v dnešní době nízké nezaměstnanosti velice důležité téma. Situace fluktuace zaměstnanců vyžaduje, aby se ... -
Měření produktivity práce ve výrobním podniku
(Jihočeská univerzita, 2018)Bakalářská práce uvádí typy produktivity a možnosti rozvoje ve výrobním závodě jako jeden ze základních faktorů ovlivňujících konkurenceschopnost podniku a jeho uplatnění na trhu. Nejprve se bakalářská práce zabývá všemi ... -
Podnikatelský záměr a možnosti jeho rozšíření
(Jihočeská univerzita, 2018)Tato bakalářská práce obsahuje informace o podnikatelském plánu, podnikání, založení a rozšíření podnikání. Hlavním cílem je popsat aktivity související se založením podnikání, vytvořit rozšiřující podnikatelský plán pro ... -
Struktura ekologického zemědělství a jeho podpora v ČR
(Jihočeská univerzita, 2018)Ekologické zemědělství je druh zemědělského hospodaření, které se vyznačuje produkcí vysoce kvalitních potravin, dbá na udržení půdní úrodnosti, ekosystémů a udržení zdraví lidí. Tato práce je zaměřena na analyzování ... -
Význam a využití vlivů makroprostředí na vybranou firmu
(Jihočeská univerzita, 2018)Bakalářská práce se zabývá významem a využitím vlivů makroprostředí. Hlavním cílem práce je odkrytí významu, vlivů makroprostředí a možné jejich využití. V této práci jsou vlivy makroprostředí odkryty prostřednictvím PEST ... -
Vnímání produktů a služeb vybrané banky studenty Jihočeské univerzity
(Jihočeská univerzita, 2018)Název této bakalářské práce je Vnímání produktů a služeb vybrané banky studenty Jihočeské univerzity. Tato práce rozebírá bankovní produkt z hlediska marketingového mixu v oblasti finančních služeb. V první části jsou ... -
Řízení služeb ve vybraném podniku
(Jihočeská univerzita, 2018)Cílem bakalářské práce bylo prozkoumat míru spokojenosti zákazníků ohledně poskytovaných služeb společnosti Kenast, s.r.o. Podnik se zaměřuje na školní a kancelářský nábytek, který doplňuje o nabídku služeb. Podnik byl ... -
Online marketing vybraného subjektu
(Jihočeská univerzita, 2018)Tato práce se zaměřuje na použití online marketingu v jazykové škole CC Škola jazyků. Cílem práce je analyzovat a zhodnotit současný stav online marketingu vybraného subjektu a navrhnout pro něj plán online marketingu pro ...