Zobrazují se záznamy 581-600 z 3432

    • Tvorba datového modelu vybrané agendy ekonomického informačního systému podniku 

      Boháč, Jiří (Jihočeská univerzita, 2018)
      Bakalářská práce se zabývá analýzou a návrhem informačního systému, který umožní skladovou evidenci. Čtenář je seznámen s rozdělením informačních systémů na jednotlivé komponenty jako je CRM, ERP, SCM a MIS. V práci jsem ...
    • Produktivita práce ve výrobním podniku ve vztahu k jeho finanční situaci 

      Tvrzová, Lucie (Jihočeská univerzita, 2018)
      Bakalářská práce se zabývá produktivitou práce a ukazateli finanční analýzy. Hlavním cílem je zhodnotit vztah mezi produktivitou práce a finanční situací podniků. Práce je rozdělena do tří částí. První část je teoretická, ...
    • Principy řízení podniku podle Tomáše Bati 

      Litošová, Olga (Jihočeská univerzita, 2018)
      Bakalářská práce se zabývá problematikou principů řízení firmy, které používal Tomáš Baťa, a to konkrétně s ohledem na zákazníka a na finanční stránku podniku. Práce obsahuje vymezení základních pojmů v oblasti řízení, ...
    • Vojenské akce a jejich využití v cestovním ruchu 

      Zlatušková, Kateřina (Jihočeská univerzita, 2018)
      Práce obsahuje literární přehled, který vysvětluje základní pojmy řešené problematiky. Byla provedena analýza současných vojenských akcí v České republice, byly vybrány dvě z nich a tam byl proveden kvalitativní a kvantitativní ...
    • Spokojenost návštěvníků Jihočeského kraje (turistická oblast Krumlovsko a PodKletí) 

      Mitášová, Hana (Jihočeská univerzita, 2018)
      Hlavním cílem bakalářské práce byla identifikace faktorů, které ovlivňují spokojenost návštěvníků cestovního ruchu v turistických oblastech Krumlovsko a PodKletí a posouzení souladu mezi jejich představou a reálným stavem. ...
    • Affiliate marketing 

      Šimek, Karel (Jihočeská univerzita, 2018)
      Bakalářská práce se zabývá problematikou affiliate marketingu a prezentuje ji jako jeden z vhodných moderních marketingových nástrojů pro propagaci produktů a formy podpory prodeje v online prostředí. Práce se zaměřuje ...
    • Porovnání dostupných aplikací pro UML modelování 

      Lišková, Markéta (Jihočeská univerzita, 2018)
      Bakalářská práce se zabývá porovnáním dostupných aplikací pro UML modelování s cílem zhodnotit jejich použitelnost v reálném prostředí. V teoretické části je vysvětlen jazyk UML, pojmy vztahující se k aplikacím pro UML ...
    • Odpovědnost za škodu a náhrada újmy v pracovním právu 

      Oborníková, Barbora (Jihočeská univerzita, 2018)
      Tato bakalářská práce se zabývá odpovědností zaměstnavatele a zaměstnance za škodu a různými právy a povinnostmi stanovenými pro každého z obou účastníků pracovněprávních vztahů. Nejprve byla řešena problematika odpovědnosti ...
    • Kulinářský cestovní ruch 

      Rousová, Dagmar (Jihočeská univerzita, 2018)
      V souladu se změnami poptávky ze strany účastníků cestovního ruchu se prosazují nové trendy i v jeho nabídce. Rozvíjí se celá řada alternativních směrů. Jedním z nich je kulinářský (gastro) turismus. Cílem práce je popsat ...
    • Využití jazyku EML při tvorbě webových aplikací 

      Rajnochová, Lenka (Jihočeská univerzita, 2018)
      Lidské emoce hrají čím dál větší roli v interakci člověka s počítačem. Pro zachytávání, rozpoznání a vytvoření správné reakce na emoce lze využít nový značkovací jazyk Emotion Markup Language. Teoretická část práce představuje ...
    • Přeshraniční spolupráce měst v česko-bavorském přeshraničním prostoru a její význam pro rozvoj cestovního ruchu 

      Šimonová, Michaela (Jihočeská univerzita, 2018)
      Cílem této práce je identifikace bilaterální spolupráce českých a bavorských měst ve vybraných územích, strukturách a oblastech spolupráce a zhodnocení jejího přínosu pro rozvoj cestovního ruchu. Dále návrh společného ...
    • Faktory ovlivňující spokojenost návštěvníků Jihočeského kraje (turistická oblast Písecko) 

      Pelnářová, Monika (Jihočeská univerzita, 2018)
      Cílem práce je identifikace faktorů ovlivňujících spokojenost návštěvníků Písecka a posouzení souladu jejich představ s reálným stavem. Vnímání kvantity a kvality primární a sekundární nabídky cestovního ruchu ve zvoleném ...
    • Spokojenost návštěvníků Jihočeského kraje (turistická oblast Prácheňsko a Pošumaví) 

      Kudláčková, Veronika (Jihočeská univerzita, 2018)
      Cílem této bakalářské práce byla identifikace faktorů ovlivňujících spokojenost návštěvníků, konkrétně v turistické oblasti Prácheňsko a Pošumaví. Práce řeší vnímání kvantity a kvality primární a sekundární nabídky cestovního ...
    • Spokojenost návštěvníků Jihočeského kraje (turistická oblast Českobudějovicko - Hlubocko) 

      Klempová, Kateřina (Jihočeská univerzita, 2018)
      Bakalářská práce se zabývá spokojeností návštěvníků v daném regionu. Zaměřuje se na faktory, které ovlivňují účastníky cestovního ruchu během jejich pobytu v určené lokalitě a porovnává jejich představu s reálným stavem. Cílem ...
    • Bitcoin - historie, současnost a prognózy 

      Chvostová, Petra (Jihočeská univerzita, 2018)
      Cílem této práce je seznámit čtenáře s problematikou teoretického pozadí kryptoměn z historického hlediska se zaměřením na koncepty B-money a Bit gold, které byly základem pro vznik Bitcoinu. Hlavní část se pak věnuje této ...
    • Predikce sázkových kurzů na základě logistické regrese 

      Janda, Pavel (Jihočeská univerzita, 2018)
      Kurzové sázení v mnoha oblastech lidského života se stává velmi populárním. Tato bakalářská práce se zabývá predikcí sázkových kurzů založených na logistické regresi. Tato práce popisuje obecné informace o sázkových kurzech, ...
    • Výpočet RPSN ve stavebním spoření jako úvěrovém produktu 

      Volf, Tomáš (Jihočeská univerzita, 2018)
      Cílem této práce bylo porovnat různé nabídky a pro několik případů spočítat hodnotu RPSN u několika typů úvěrů. Provedl jsem výpočty u úvěru ze stavebního spoření, překlenovacího úvěru, zajištěného úvěru a dvou druhů ...
    • Význam a využití neuromarketingu ve vybrané firmě 

      Zieglerová, Vendula (Jihočeská univerzita, 2018)
      Bakalářská práce objasňuje význam a využití neuromarketingu pro marketingové účely. V práci jsou podrobně vysvětleny základní pojmy týkající se neuromarketingu, jeho podstaty a nejvíce využívané metody.Jsou definovány ...
    • Rizika spojená s nákupem nemovitosti 

      Derková, Kamila (Jihočeská univerzita, 2018)
      Bakalářská práce se zaměřuje na proces nákupu nemovitosti a rizika s ním spojená. V práci jsou nadto popsány úkony dotčených osob a institucí, způsob oceňování nemovitostí založený na tržním principu, stejně jako možnosti ...
    • Současný postoj mladých lidí ve vztahu k cestování 

      Hejtmánková, Lucie (Jihočeská univerzita, 2018)
      Bakalářská práce je zaměřena na současný postoj mladých lidí ve vztahu k cestování. Cílem práce je analýza současného stavu individuálního cestování a cestování přes cestovní kancelář, zhodnocení výhod a nevýhod, které ...