Zobrazují se záznamy 821-840 z 3432

    • Manažerská komunikace ve vybrané organizaci 

      Němcová, Jitka (Jihočeská univerzita, 2017)
      Předmětem předkládané práce je poukázání na důležitost efektivní manažerské komunikace v každodenním chodu podniku. V literární rešerši je popsán význam manažerské komunikace a její členění na interpersonální komunikaci ...
    • Couchsurfing - alternativní možnost cestování 

      Váňová, Markéta (Jihočeská univerzita, 2017)
      Hlavním tématem této práce je Couchsurfing, což je globální síť, prostřednictvím které uživatelé po celém světě nabízejí ubytování zadarmo. Je to populární služba v individuálním cestovním ruchu. Práce popisuje formy ...
    • Přínosy Geocachingu jako produktu cestovního ruchu v Jihočeském kraji 

      Švecová, Denisa (Jihočeská univerzita, 2017)
      Tato bakalářská práce se zabývá Geocachingem, který je volnočasovou aktivitou, při níž se hledají schránky prostřednictvím GPS. Účastníci se řídí konkrétními GPS souřadnicemi a pokoušejí se najít skryté schránky na daném ...
    • Tvorba tematického produktu města Třebíč jako destinace cestovního ruchu 

      Štroblová, Barbora (Jihočeská univerzita, 2017)
      Destinační marketing a management je nedílnou součástí každé destinace cestovního ruchu. Smyslem destinačního marketingu je snaha o dosažení společného cíle prodej destinace za pomoci fungující spolupráce všech ...
    • Tvorba tematického produktu destinace cestovního ruchu (Mikroregion Radnicko) 

      Kaloušová, Michaela (Jihočeská univerzita, 2017)
      Hlavním cílem práce je identifikace jedinečných prodejních vlastností destinace na základě silných a slabých stránek potenciálu cestovního ruchu v Mikroregionu Radnicko. Návrh marketingového mixu pro tematický produkt ...
    • Rozvoj cestovního ruchu v Jihočeském kraji a Východním Bavorsku 

      Dražanová, Klára (Jihočeská univerzita, 2017)
      Hlavním cílem bakalářské práce je porovnání Jihočeského kraje a Východního Bavorska jako jedné destinace. Rozvoj cestovního ruchu je velmi důležitý pro místní obyvatele v obou zmíněných regionech. Proto je velmi důležité ...
    • Fundamentální analýza vybraného akciového titulu 

      Kasalová, Daniela (Jihočeská univerzita, 2017)
      Jedním z hlavních úkolů fundamentální analýzy je dosažení kapitálového zisku. Tato analýza se používá k ocenění cenného papíru. K ocenění cenného papíru slouží kromě fundamentální analýzy také technická analýza a psychologická ...
    • Možnosti rozvoje cykloturistiky ve vybraném středisku cestovního ruchu 

      Packová, Sabina (Jihočeská univerzita, 2017)
      Bakalářská práce je zaměřena na možnosti rozvoje cykloturistiky ve vybraném středisku cestovního ruchu. Cílem práce je specifikace a analýza podmínek rozvoje cykloturistiky ve vybraném středisku cestovního ruchu a návrh ...
    • Využití technické analýzy při obchodování na devizovém trhu 

      Kabíček, Stanislav (Jihočeská univerzita, 2017)
      Tato bakalářská práce popisuje FOREX trh a metody sloužící k jeho analýze. Nejpodrobněji byla popsána technická analýza, protože hlavním cílem bylo aplikování principů a postupů technické analýzy a vytvoření vlastní obchodní ...
    • Trh se životním pojištěním v České republice 

      Koubová, Simona (Jihočeská univerzita, 2017)
      Hlavním cílem bakalářské práce je popsat stav a vývoj trhu životního pojištění v České republice a dle stanovených kritérií porovnat vybrané produkty životního pojištění. Prvním dílčím cílem je hodnocení pojistného trhu. ...
    • Legislativní změny vlastního kapitálu s dopadem do účetnictví 

      Filakovská, Dominika (Jihočeská univerzita, 2017)
      Bakalářská práce je zaměřena na analýzu konkrétních složek vlastního kapitálu a podstatných změn, ke kterým došlo od roku 2014 v české legislativě. Hlavním cílem této práce je charakterizovat tyto legislativní změny a ...
    • Komparace odvodového zatížení fyzických osob 

      Rozkopalová, Jitka (Jihočeská univerzita, 2017)
      Bakalářská práce se zabývá zdaněním fyzických osob v České republice. Zaměřuje se na komparaci odvodového zatížení zaměstnanců a podnikajících fyzických osob (OSVČ). Práce bere v úvahu nejen daň u příjmu fyzických osob, ...
    • Finanční analýza konrétního podniku 

      Novák, Jan (Jihočeská univerzita, 2017)
      Tato bakalářská práce je zaměřena na zkoumání finanční situace podniku a následné vyhodnocení jejího stavu pomocí metod finanční analýzy. Teoretická část obsahuje popis subjektů využívajících finanční analýzu, zdroje čerpání ...
    • Tvorba portfolia na burze cenných papírů 

      Suchý, Josef (Jihočeská univerzita, 2017)
      Tato bakalářská práce se zabývá charakterizováním pěti vybraných odvětví na burze cenných papírů, na základě deseti akcií z každého z nich, z pohledu výnosu a rizika. Hlavní cíl této práce tkvěl v tvorbě optimálního portfolia ...
    • Účetnictví obchodní společnosti - s.r.o. 

      Kramešová, Lenka (Jihočeská univerzita, 2017)
      Bakalářská práce je zaměřena na popis specifických operacích účtovaných ve společnosti s ručením omezeným a na problematická místa účetní závěrky. Problematické a specifické účtování ve společ-nosti je názorně ukázáno na ...
    • Postavení privátní značky obchodního řetězce 

      Havlová, Veronika (Jihočeská univerzita, 2017)
      Hlavním cílem mé bakalářské práce je zjištění, jak spotřebitelé vnímají privátní značku u vybraného obchodního řetězce LIDL, v. o. s. na českém trhu. Vedlejším cílem je prozkoumat, zda spotřebitelé upřednostňují kvalitu ...
    • Zhodnocení investic pomocí technické analýzy na akciových trzích 

      Horčičková, Jordanka (Jihočeská univerzita, 2017)
      Obsahem této bakalářské práce je zhodnocení investic uložených v zahraničních cenných papírech pomocí metod technické analýzy aplikované na akciových trzích. Součástí práce je i komparace výnosnosti a rizikovosti investice ...
    • Postavení privátní značky obchodního řetězce 

      Katrušinová, Adriana (Jihočeská univerzita, 2017)
      Hlavním cílem této práce je především zjistit, jak zákazníci vnímají jednotlivé privátní značky obchodního řetězce Albert. Dále také posoudit, v jaké míře zákazníci zboží privátních značek nakupují a navrhnout možná řešení, ...
    • Vnímání značky Fairtrade na Ekonomické fakultě Jihočeské univerzity v Českých Budějovicích 

      Kupka, Vilém (Jihočeská univerzita, 2017)
      Hlavním cílem bakalářské práce je zjistit, jak je vnímána značka Fairtrade? na Ekonomické fakultě JU v Českých Budějovicích a na základě těchto zjištění navrhnout způsoby, kterými je možné vnímání této značky posílit. ...
    • Zhodnocení finanční situace konkrétního podniku se zaměřením na strojírenskou výrobu 

      Bušovská, Helena (Jihočeská univerzita, 2017)
      Podstatou finanční analýzy je hodnocení minulého stavu a jeho vývoje a umožňuje předvídat jeho budoucí vývoj. V teoretické části bakalářské práce, jsou popsány metody finanční analýzy a její nástroje. Vyskytuje se zde ...