Zobrazují se záznamy 861-880 z 3432

    • Systém vnitropodnikového účetnictví a jeho význam pro řízení podniku 

      Ryšavá, Lucie (Jihočeská univerzita, 2017)
      Vnitropodnikové účetnictví poskytuje podrobné informace o průběhu hospodářských činností uvnitř podniku. Je důležitým prvkem pro řízení podniku a jeho vnitropodnikových útvarů. Cílem práce je analyzovat systém vnitropodnikového ...
    • Dodavatelsko-odběratelské vztahy a jejich řešení v rámci automatizovaného zpracování dat 

      Suránová, Monika (Jihočeská univerzita, 2017)
      V každém účetním subjektu jsou dodavatelé a odběratelé považováni za velmi důležitý článek. Díky jejich vztahům se firma snaží dosahovat co největšího zisku a maximalizovat tržní hodnotu svých produktů. Tuto problematiku ...
    • Analýza účtování dlouhodobého hmotného majetku v účetních programech ACONTO a MONEY S3 

      Šandová, Barbora (Jihočeská univerzita, 2017)
      Cílem této bakalářské práce je porovnat dva vybrané účetní programy a vybrat ten nejlepší pro evidenci a účtování o dlouhodobém majetku. V dnešní době většina podniků pro evidenci používá různé účetní programy. Pro tuto ...
    • Analýza a komparace možností zpracování mezd v různých účetních programech 

      Tušil, Patrik (Jihočeská univerzita, 2017)
      Tato bakalářská práce je zaměřena na porovnání možností zpracování mezd v různých účetních programech. Zaměřuje se na nabídku účetních programů dostupnou na trhu na přelomu roku 2016. Obsahuje základní charakteristiku ...
    • Daňové změny, hospodářský a volební cyklus 

      Nováková, Lucie (Jihočeská univerzita, 2017)
      Práce je zaměřena na daňové změny v České republice. Cílem práce je vypracovat přehled změn ve struktuře a výši zdanění ve vazbě na hospodářský a volební cyklus. Východiskem je daňová teorie a teorie veřejné volby. Vláda ...
    • Analýza komunikačních nástrojů v marketingovém řízení destinace 

      Zrzavý, Lukáš (Jihočeská univerzita, 2017)
      Práce se zabývá analýzou komunikačních nástrojů destinace. Moderní komunikační prostředky umožňují lokálním firmám či destinacím nové způsoby komunikace, které jsou využívány jen zřídka. Hlavního cíle bylo dosaženo za ...
    • Nové trendy v poptávce cestovního ruchu - solo tourism 

      Hošinská, Klára (Jihočeská univerzita, 2017)
      Bakalářská práce je zaměřena na nový trend cestovního ruchu - sólo turismus. Hlavním cílem je identifikace specifického segmentu prostřednictvím dotazníkového šetření, řízeného rozhovoru a jiných informačních zdrojů. ...
    • Marketingový plán vybrané firmy 

      Komárková, Hana (Jihočeská univerzita, 2017)
      Hlavním cílem této bakalářské práce je analyzovat a zhodnotit současný stav marketingových aktivit vybrané firmy a navrhnout pro ni marketingový plán. Část práce popisuje teoretické pozadí týkající se marketingového plánování ...
    • Optimalizace zásob 

      Prokopová, Nikola (Jihočeská univerzita, 2017)
      Předmětem bakalářské práce je optimalizace zásob ve vybraném podniku. Optimalizace zásob je v každém podniku velmi důležitým tématem, protože snižuje náklady na skladování. Na začátku je uvedena teorie o zásobách. Je zde ...
    • Využití překlenovacího úvěru či hypotečního úvěru u vybraných peněžních ústavů vzhledem k ceně pořizované nemovitosti 

      Šebestová, Jana (Jihočeská univerzita, 2017)
      Téma bakalářské práce je využití překlenovacího a hypotečního úvěru u vybraných peněžních ústavů vzhledem k ceně pořizované nemovitosti. Pro tuto práci byly vytvořeny dvě modelové situace, které se lišily právě v ceně ...
    • Poplatky vázané na hypoteční úvěr u jednotlivých peněžních ústavů 

      Heller, Pavel (Jihočeská univerzita, 2017)
      Obvykle je velmi obtížné porovnat nabídky jednotlivých poskytovatelů hypotečních úvěrů pouze podle roční úrokové sazby. Finanční instituce často vyžadují různé dodatečné platby. Roční procentní sazba nákladů má umožnit ...
    • Spotřební chování na trhu s čajem 

      Kotiv, Tetiana (Jihočeská univerzita, 2017)
      Cílem této bakalářské práce bylo provést analýzu a hodnocení spotřebního chování spotřebitelů na trhu s čajem. Prvním krokem při zpracování této práce, bylo studium odborné literatury. Dalším krokem byla realizace výzkumu ...
    • Srovnání dostupných internetových zdrojů pro finanční kalkulace 

      Švandová, Markéta (Jihočeská univerzita, 2017)
      Tato bakalářská práce se zabývá srovnáním dostupných internetových zdrojů, které podporují finanční kalkulace. Jde o různé typy finančních kalkulaček a odlišné formy vytvořených programů. Mezi dané "programy" patří s ...
    • Inovace marketingového mixu 

      Lacinová, Eliška (Jihočeská univerzita, 2017)
      Bakalářská práce analyzuje současný marketingový mix vybraného podniku. Hlavním cílem práce je analyzovat vnější a vnitřní prostředí firmy. Na základě zjištěných informací jsou navrženy vhodné inovace, které vedou ke ...
    • Statistické zpracování nezaměstnanosti 

      Lojda, Patrik (Jihočeská univerzita, 2017)
      Tato bakalářská práce se zabývá nezaměstnaností. Cílem je vytvoření modelu nezaměstnanosti v závislosti na různých charakteristikách okresu. Stručně se popisuje korelační a regresní analýza, která je potřeba pro další ...
    • Vybrané problémy ochrany spotřebitele v oblasti cestovního ruchu 

      Boučková, Miroslava (Jihočeská univerzita, 2017)
      Hlavním cílem této práce je zjištění povědomí respondentů o ochraně spotřebitele v oblasti cestovního ruchu, jejich práv a povinností týkající se smlouvy o zájezdu. Dalším cílem je navržení vlastních návrhů na zlepšení.
    • Spotřebitelské vzdělávání na základních školách 

      Foltinová, Marta (Jihočeská univerzita, 2017)
      Cílem této bakalářské práce je zjištění, jaké prostředky jsou používány v případě spotřebitelského vzdělávání žáků na základních školách pomocí dotazníkového šetření. Finanční vzdělávání je jedním z nejdůležitějších prvků ...
    • Nákupčí v průmyslovém podniku 

      Papoušková, Jana (Jihočeská univerzita, 2017)
      Nákup představuje jednu ze základních podnikových funkcí, a to bez ohledu na to, zda jde o podnik výrobní, obchodní nebo ve službách. Nákupčí podniku je proto nezbytný pro jakýkoliv podnik. Cílem této bakalářské práce je ...
    • Marketingová komunikace u vybrané nestátní neziskové organizace v oblasti ochrany spotřebitele 

      Rapačová, Eliška (Jihočeská univerzita, 2017)
      Spotřebitelské organizace primárně pomáhají spotřebitelům s řešením spotřebitelských problémů. Tato bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací vybrané neziskové organizace v oblasti ochrany spotřebitele. Cílem ...
    • Image vybrané destinace 

      Roztočil, Jiří (Jihočeská univerzita, 2017)
      Image a brand destinace jsou důležitými konkurenčními nástroji destinačního marketingu. Organizace destinačního managementu by měly dbát na dobrou pověst a silnou značku, aby destinace obstála v konkurenčním boji. Bakalářská ...