Marketingový plán vybrané firmy
Abstrakt
Hlavním cílem této bakalářské práce je analyzovat a zhodnotit současný stav marketingových aktivit vybrané firmy a navrhnout pro ni marketingový plán. Část práce popisuje teoretické pozadí týkající se marketingového plánování a rozboru jednotlivých částí marketingového plánu. Následně se věnuje praktickému vytvoření marketingového plánu pro dané období. Na základě provedených analýz jsou stanoveny marketingové cíle a marketingová strategie podniku. Dále jsou zhodnoceny prvky současného marketingového mixu a doporučeny návrhy na jejich zlepšení. Následuje vypracování programu plánovaných aktivit, vyčíslení rozpočtů a vymezení způsobů kontroly plnění marketingového plánu. Práce dbá především na to, aby byl marketingový plán pro vybranou firmu použitelný v praxi.
Kolekce
Související záznamy
Zobrazují se záznamy příbuzné na základě názvu, autora a předmětu.
-
Potenciál Guerilla marketingu
Havlíková, Monika (Jihočeská univerzita, 2020)Diplomová práce se zabývá potenciálem guerilla marketingu a jeho oblíbeností. Práce zkoumá zejména trendy a oblíbenost marketingu. Cílem této práce je navrhnout guerilla marketingovou kampaň pro vybranou společnost, a to ... -
Nové trendy v marketingu a srovnání jejich využití v České republice a Spolkové republice Německo
Jirovská, Kristýna (Jihočeská univerzita, 2013)Cílem této bakalářské práce je uvedení do problematiky marketingu a především nových trendů v marketingu s hlavním zaměřením na dva konkrétní nové trendy - guerilla a virální marketing. Bude popsáno využití těchto vybraných ... -
Distribuce vybraných francouzských výrobků na českém trhu
Chlupová, Tereza (Jihočeská univerzita, 2014)Bakalářská práce má za cíl zhodnocení distribuce vybraných francouzských výrobků na českém trhu a odkrytí možnosti zvýšení jejich prodejnosti. Práce je tvořena teoretickou a praktickou částí. Teoretická část se zabývá ...