Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŽlábková, Iva
dc.contributor.authorKašpárková, Martina
dc.date.accessioned2021-11-19T12:19:38Z
dc.date.available2021-11-19T12:19:38Z
dc.date.issued2008
dc.date.submitted2008-06-23
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/1778
dc.description.abstractPráce se zabývá objasněním významu neverbální komuniakce v oblasti působení pedagoga volného času. První část obsahuje obecnou problematiku neverbálního sdělování. Zaměřuje se na vymezení základních pojmů a rysů komunikace, vymezení vztahu mezi komunikací verbální a neverbální, na přehled faktorů ovlivňujících užívání a výklad významů neverbálních projevů, na problematiku neverbální senzitivity a na jednotlivé funkce neverbální komunikace. V druhé a třetí části se zaměřuje již na konkrétní jednotlivé způsoby neverbální komunikace, se kterými se setkáváme v pedagogické komunikaci a na jejich význam v práci pedagoga volného času.cze
dc.format48
dc.format48
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectkomunikacecze
dc.subjectverbální komunikacecze
dc.subjectneverbální komunikacecze
dc.subjectpedagogická komunikacecze
dc.subjectpedagog volného časucze
dc.subjectcommunicationeng
dc.subjectverbal communicationeng
dc.subjectnonverbal communicationeng
dc.subjectpedagogical communicationeng
dc.subjectleisure-time educatoreng
dc.titleVýznam neverbální komunikace v práci pedagoga volného časucze
dc.title.alternativeThe Meaning of Nonverbal Communication in an Activity of the Leisure-Time Educatoreng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag10788
dc.description.abstract-translatedThe work is engaged in the explication of nonverbal communication meaning in an activity of the leisure-time educator. The first part describes a common problem of the nonverbal communication. It is focused on the main concepts and communication characters specification, the relationships between verbal and nonverbal communication specification. It is focused on the survey of the factors interacting usage and interpretation of meanings of the nonverbal manifestation. The first part is also engaged in the problems of the nonverbal sensitivity and in particular functions of the nonverbal communication. The second and third part of my work is engaged in the individual and particular way of the nonverbal communication, which are common in a pedagogical communication and which influence the activity of the leisure-time educator.eng
dc.date.accepted2008-09-01
dc.description.departmentTeologická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplinePedagogika volného časucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Teologická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programVychovatelstvícze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeMuchová, Ludmila


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam