dc.contributor.advisor | Žlábková, Iva | |
dc.contributor.author | Kašpárková, Martina | |
dc.date.accessioned | 2021-11-19T12:19:38Z | |
dc.date.available | 2021-11-19T12:19:38Z | |
dc.date.issued | 2008 | |
dc.date.submitted | 2008-06-23 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/1778 | |
dc.description.abstract | Práce se zabývá objasněním významu neverbální komuniakce v oblasti působení pedagoga volného času. První část obsahuje obecnou problematiku neverbálního sdělování. Zaměřuje se na vymezení základních pojmů a rysů komunikace, vymezení vztahu mezi komunikací verbální a neverbální, na přehled faktorů ovlivňujících užívání a výklad významů neverbálních projevů, na problematiku neverbální senzitivity a na jednotlivé funkce neverbální komunikace.
V druhé a třetí části se zaměřuje již na konkrétní jednotlivé způsoby neverbální komunikace, se kterými se setkáváme v pedagogické komunikaci a na jejich význam v práci pedagoga volného času. | cze |
dc.format | 48 | |
dc.format | 48 | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | komunikace | cze |
dc.subject | verbální komunikace | cze |
dc.subject | neverbální komunikace | cze |
dc.subject | pedagogická komunikace | cze |
dc.subject | pedagog volného času | cze |
dc.subject | communication | eng |
dc.subject | verbal communication | eng |
dc.subject | nonverbal communication | eng |
dc.subject | pedagogical communication | eng |
dc.subject | leisure-time educator | eng |
dc.title | Význam neverbální komunikace v práci pedagoga volného času | cze |
dc.title.alternative | The Meaning of Nonverbal Communication in an Activity of the Leisure-Time Educator | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 10788 | |
dc.description.abstract-translated | The work is engaged in the explication of nonverbal communication meaning in an activity of the leisure-time educator. The first part describes a common problem of the nonverbal communication. It is focused on the main concepts and communication characters specification, the relationships between verbal and nonverbal communication specification. It is focused on the survey of the factors interacting usage and interpretation of meanings of the nonverbal manifestation. The first part is also engaged in the problems of the nonverbal sensitivity and in particular functions of the nonverbal communication.
The second and third part of my work is engaged in the individual and particular way of the nonverbal communication, which are common in a pedagogical communication and which influence the activity of the leisure-time educator. | eng |
dc.date.accepted | 2008-09-01 | |
dc.description.department | Teologická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Pedagogika volného času | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Teologická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Vychovatelství | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Muchová, Ludmila | |