Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŘepa, Karel
dc.contributor.authorHrůzová, Jana
dc.date.accessioned2021-11-19T12:19:41Z
dc.date.available2021-11-19T12:19:41Z
dc.date.issued2008
dc.date.submitted2008-06-20
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/1782
dc.description.abstractPráce se zabývá problematikou muzejní pedagogiky a jejím významem ve volném čase. Teoretická část vymezuje pojmy muzejní pedagog a muzejní animátor a zdůrazňuje provázanost obou termínů. Pohled do historie muzejní pedagogiky shrnuje nejvýznamnější události ve vývoji muzejní pedagogiky jako vědy. Teoretická část objasňuje především vztah muzejní animace k pedagogice volného času. Praktická část obsahuje popis projektů realizovaných v rámci Muzea Vysočiny Třebíč. Uplatňují se především metody pedagogiky zážitku a animace. Zvolené postupy korespondují s věkem a zájmy účastníků. Praktická část zdůrazňuje také spolupráci mezi muzeem a školou v rámci edukačního procesu. Úspěšná činnost muzea v oblasti muzejní animace je ovlivněna mnoha faktory. Nejdůležitějším z nich je osobnost pedagoga nebo animátora, který v dané instituci působí.cze
dc.format43 s. 15 s. obr. příloh
dc.format43 s. 15 s. obr. příloh
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectMuzejní animacecze
dc.subjectmuzejní pedagogikacze
dc.subjectmuzejní pedagogcze
dc.subjectmuzejní animátorcze
dc.subjectKey words: museum´s animationeng
dc.subjectmuseum´s pedagogueeng
dc.subjectmuseum´s animatoreng
dc.titleMuzejní animace v pedagogice volného časucze
dc.title.alternativeMuseum Animation for Leisure Educationeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag10792
dc.description.abstract-translatedThis study deals with the issue of museum pedagogy and its meaning for free time. The teoretical part defines the concept of the museum's pedagogue and the museum's animator and shows the interconnection between both terminologies. A glance over thehistory of museum pedagogy highlights the most important events in the development of pedagogy as a science. The theoretical part explains especially the relationship between museum's animation and free time pedagogy. The practical part contains the description of the projects that were realised in the context of the Museum Vysociny Trebic. It applies especially the methods of pedagogy of experience and animation. The chosen methods correspond with the age and interests of the participants. The practical part show also the interaction between the museum and the school in the context of the educational process. The successful aktivity of the museum in the area of museum animation is influenced by many factors. The most implortant of those is the personality of the pedagogue of the animator who is working in the given institution.eng
dc.date.accepted2008-09-01
dc.description.departmentTeologická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplinePedagogika volného časucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Teologická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programVychovatelstvícze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereePokorný, Jiří


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam