Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŽlábková, Iva
dc.contributor.authorHrudková, Jana
dc.date.accessioned2021-11-19T12:19:47Z
dc.date.available2021-11-19T12:19:47Z
dc.date.issued2008
dc.date.submitted2008-06-23
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/1792
dc.description.abstractPráce je psána teoreticky na podkladě odborných textů. První kapitola se zabývá významem sociální komunikace v životě člověka obecně. V dalších kapitolách je sociální komunikace rozšířena na komunikaci pedagogickou s jejím významem při práci učitele a pedagoga volného času. Je zde naznačena problematika pedagogických pravidel, která mají pro každého z pedagogů odlišné vyměření. To platí i pro způsob jejich verbálního a neverbálního komunikování. V celé práci je poukázáno na souvislosti vztahů a komunikace. Na toto téma byla věnována pozornost způsobu, jakým navazuje s dětmi vztah učitel a pedagog volného času na základě svých komunikativních dovedností.cze
dc.format46 s.
dc.format46 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectsociální komunikacecze
dc.subjectpedagogická komunikacecze
dc.subjectverbální / neverbální komunikacecze
dc.subjectpedagogcze
dc.subjectučitelcze
dc.subjectpedagog volného časucze
dc.subjectvztah.cze
dc.subjectsocial communicationeng
dc.subjectpedagogy communicationeng
dc.subjectverbal / nonverbal communicationeng
dc.subjectpedagogueeng
dc.subjectteachereng
dc.subjectfree-time pedagogueeng
dc.subjectrelation.eng
dc.titleVýznam komunikace při práci pedagogacze
dc.title.alternativeThe Meaning of Communication in the Work of a Pedagogueeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag10806
dc.description.abstract-translatedThe work is written theoreticaly based on the expert texts. The first chapter is occupied with meaning of social communication in human life. In other chapters is social communication spread on the pedagogy communication with its meaning in the work of a teacher and of a free-time pedagogue. In this part is indicated problem of pedagogy rules, which are different in their work. It is valid for the kind of their verbal and nonverbal communication. In whole work is refered to connection with relations and communication. There was paid attention to kind of relation between a teacher and children and between a free-time pedagogue and children based on their communicative arts.eng
dc.date.accepted2008-09-01
dc.description.departmentTeologická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplinePedagogika volného časucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Teologická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programVychovatelstvícze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeKuchař, Pavel


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam