Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorElich, Markéta
dc.contributor.authorKefurtová, Anna
dc.date.accessioned2021-11-19T12:21:57Z
dc.date.available2021-11-19T12:21:57Z
dc.date.issued2009
dc.date.submitted2009-04-25
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/1935
dc.description.abstractPráce se zabývá procesem tvorby a zavádění Standardů kvality sociálních služeb na příkladu Standardu kvality 3 do běžné praxe sociálních pracovnic a pracovníka organizace La Strada ČR a zároveň má upozornit na podstatné souvislosti nutné pro proces tvorby. Teoretická část se opírá o rámce organizace La Strada, sociální management a řízení lidských zdrojů, Standardy kvality sociálních služeb a metodiku Standardu kvality 3 týkajícího se jednání se zájemcem o službu. Praktická část si klade za cíl zjistit, na základě rozhovorů se sociálními pracovnicemi a pracovníkem organizace, praktickou využitelnost metodiky při práci s klientelou.cze
dc.format56
dc.format56
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectLa Stradacze
dc.subjectposlánícze
dc.subjectvedení týmucze
dc.subjectkompetence sociální/ho pracovnice/íka a vedoucí sociálních služebcze
dc.subjectStandardy kvality sociálních služebcze
dc.subjectmetodika k zavádění standardu kvality 3cze
dc.subjectLa Stradaeng
dc.subjectmissioneng
dc.subjectteam leadershipeng
dc.subjectpowers of social workers and of manager of social serviceseng
dc.subjectSocial Services Quality Standardseng
dc.subjectmethodology relating to the implementation of Social Service Quality Standard 3eng
dc.titleProces zavádění Standardů kvality sociálních služeb v organizaci La Strada ČR na příkladu Standardu 3cze
dc.title.alternativeProcess of Creation and Implementation of Social Services Quality Standard in La Strada Czech Republic based on the example of Standard 3eng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag14551
dc.description.abstract-translatedThe thesis focuses on the process of creation and implementation of Social Services Quality Standard based on the example of Standard 3 in the everyday work of La Strada Czech Republic’s social workers and points out aspects that are essential to be considered in its development. The theoretical part is based on the La Strada philosophy, social and personnel management, Social Services Quality Standards and on the methodology of the quality standard relating to the dealings with seekers of social services. Based on interviews with the organization’s social workers, the practical part then aims to assess the practical value of the methodology in dealings with clients.eng
dc.date.accepted2009-06-01
dc.description.departmentTeologická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineSociální a charitativní prácecze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Teologická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSociální péčecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam