Zobrazují se záznamy 1768-1787 z 2449

    • Specifika účtování a financování vybrané příspěvkové organizace 

      Zelená, Kateřina (Jihočeská univerzita, 2012)
      Předmětem diplomové práce je financování a účetnictví vybrané příspěvkové organizace. Vybranou příspěvkovou organizací je Měststký dům dětí a mládeže Týn nad Vltavou, který je střediskem volného času, které poskytuje zájmové ...
    • Spokojenost zákazníků ve vybrané firmě 

      Lamrová, Zdeňka (Jihočeská univerzita, 2012)
      Diplomová práce byla zpracována na téma Spokojenost zákazníků ve vybrané firmě. Cílem bylo odkrytí informací o spokojenosti zákazníků ve vybrané firmě. Na základě dat z dotazníkového šetření navrhla autorka opatření, které ...
    • Spokojenost zákazníků vybrané firmy 

      Hnízdilová, Eliška (Jihočeská univerzita, 2020)
      Téma diplomové práce je spokojenost zákazníků vybrané firmy. Spokojenost zákazníků byla zkoumána na trhu zemědělské techniky, konkrétně ve firmě Garnea a.s. První částí práce byla literární rešerše, ve které proběhlo studium ...
    • Společenská a sociální odpovědnost ve strategickém plánování 

      Pávková, Markéta (Jihočeská univerzita, 2012)
      Diplomová práce s názvem Společenská a sociální odpovědnost se zabývá analýzou společenské odpovědnosti ve vybrané firmě. Analyzovanou společností je koncern E. ON Czech holding AG. Koncern E. ON AG je jednou z předních ...
    • Společenská odpovědnost - strategie ve vztahu k odběratelům 

      Čtveráčková, Klára (Jihočeská univerzita, 2020)
      Hlavním cílem této diplomové práce je vypracovat návrhy a doporučení, jak zlepšit strategii společenské odpovědnosti ve vztahu k odběratelům ve vybrané organizaci. Teoretická část shrnuje informace, které jsou potřebné k ...
    • Společenská odpovědnost organizace (CSR) 

      Nozarová, Věra (Jihočeská univerzita, 2012)
      Diplomová práce se zabývá tématem společenské odpovědnosti organizace. Praktická část je pojata jako analýza jednotlivých aktivit a činností a návrh opatření ke zvýšení povědomí o společenské odpovědnosti společnosti Tesco ...
    • Společná zemědělská politika a její vliv na české zemědělství 

      Pešková, Denisa (Jihočeská univerzita, 2020)
      Cílem práce je komparace vybraných zemědělských podniků z pohledu čerpání dotací v rámci Společné zemědělské politiky.
    • Společné obchodní právo pro Evropu 

      Fraňková, Hana (Jihočeská univerzita, 2016)
      Tato práce se zabývá společným obchodním právem pro Evropu, které postrádá existenci jednotného standardu smluv uzavíraných obchodníky se spotřebiteli. Řešením tohoto problému měl být návrh Nařízení o společné evropské ...
    • Spolupracující osoby z hlediska daní a pojistného 

      Stehlíková, Blanka (Jihočeská univerzita, 2011)
      Diplomová práce se zabývá spolupracující osobou z hlediska daně z příjmů, sociálního a zdravotního pojištění. Teoretické poznatky jsou analyzovány na příkladech z praxe, na závěr jsou shrnuty výhody i nevýhody využití ...
    • Spolupráce ČR a Číny v zahraničním obchodě 

      Adámková, Anna (Jihočeská univerzita, 2013)
      Cílem diplomové práce bylo zpracovat doporučení, které by sloužilo jako užitečná pomůcka pro podniky s obchodním záměrem dovážet zboží z Číny. Pro jeho splnění bylo nutné seznámit se se sekundárními daty a získat data ...
    • Spolupráce Regionálního finančního centra s malými a středními podniky 

      Matušová, Dita (Jihočeská univerzita, 2010)
      Malé a střední podniky patří bezesporu k důležitým článkům ve správně fungující ekonomice. V dnešní době jsou podnikatelé velmi ovlivněni hospodářskou krizí, jsou nuceni přehodnotit finanční záležitosti podniku tak, aby i ...
    • Spolupráce v marketingové komunikaci 

      Vašková, Veronika (Jihočeská univerzita, 2013)
      V dnešní turbulentní době s neustále rostoucí konkurencí hledají společnosti stále nové způsoby, jak oslovit potenciální zákazníky. Proto se toto hledání přesouvá i za hranice společností a firmy se tak spolují a spolupracují ...
    • Spotřebitelské chování generace Y na bankovním trhu 

      Petrenko, Viktoriia (Jihočeská univerzita, 2020)
      Diplomová práce se zabývá spotřebitelským chováním generace Y na bankovním trhu. Cílem této diplomové práce je zjistit klíčové faktory ovlivňující mladou generaci lidí od 18 do 34 let při výběru banky pomocí analýzy jejich ...
    • Spotřebitelské smlouvy uzavřené prostřednictvím internetu 

      Donátová, Petra (Jihočeská univerzita, 2011)
      Tato diplomová práce se zabývá porovnáním české a slovenské legislativy upravující problematiku internetových obchodů. Práce dále popisuje nejčastější problémy, které vznikají při této formě nákupu a prodeje se zaměřením ...
    • Spotřebitelské vnímání společensky odpovědných aktivit v maloobchodě 

      Plešingerová, Jana (Jihočeská univerzita, 2013)
      Práce je zaměřena na analýzu spotřebitelského vnímání společensky odpovědných aktivit v maloobchodě. Teoretická část práce zahrnuje problematiku CSR od historie pojmu, jeho uplatňování ve firemní strategii, až po nástin ...
    • Spotřebitelské značky ve vztahu k ochraně spotřebitele 

      Ouředníková, Eva (Jihočeská univerzita, 2012)
      Práce se zabývá analýzou dvou vybraných spotřebitelských značek, konkrétně se jedná o ekoznačky Ekologicky šetrný výrobek a BIO - produkt ekologického zemědělství. Dále je proveden marketingový výzkum, který zjišťuje, jak ...
    • Spotřební chování českých domácností 

      Strnadová, Eva (Jihočeská univerzita, 2016)
      Hlavní cílem této diplomové práce je analyzovat spotřební chování českých domácností v návaznosti na vlastní a cizí zdroje financování, ze kterých je možné potřeby těchto domácností uspokojovat. Teoretická část práce je ...
    • Spotřební chování na trhu s běžeckými potřebami 

      Husáková, Kristýna (Jihočeská univerzita, 2019)
      Cílem této práce je analyzovat a zhodnotit spotřební a nákupní chování na trhu s běžeckými potřebami. Následně zpracovat doporučení pro podnikatelské subjekty působící na tomto trhu. Práce se zaměřuje na kvantitativní ...
    • Spotřební chování na trhu s elektronikou 

      Sedláková, Žaneta (Jihočeská univerzita, 2015)
      Cílem diplomové práce bylo provést výzkum spotřebního chování na trhu s elektronikou. Pro tuto práci byl vybrán trh s mobilními telefony. Na základě výsledků výzkumu bylo firmě O2 Czech Republic navrženo několik doporučení ...
    • Spotřební chování na trhu s finančními produkty 

      Třeštík, Miroslav (Jihočeská univerzita, 2010)
      Výstupem této diplomové práce jsou váhy jednotlivých parametrů platebních metod, které jsou využity k interpretaci spotřebitelských doporučení a závěru. Spotřebitelský výzkum odhalil, že spotřebiteli nejpoužívanější platební ...