Zobrazují se záznamy 2148-2167 z 2449

    • Vnímání a výběr místa nákupu v maloobchodě 

      Pincová, Monika (Jihočeská univerzita, 2018)
      Diplomová práce se zabývá problematikou vnímání spotřebitelů a výběrem místa nákupu. Hlavním cílem je na základě preferencí spotřebitelů popsat a analyzovat rozhodování při výběru místa nákupu a navrhnout doporučení pro ...
    • Vnímání přírodních složek krajiny aktéry cestovního ruchu na Třeboňsku 

      Hešíková, Monika (Jihočeská univerzita, 2007)
      Hlavním cílem této diplomové práce je přispět k poznání vztahu turistů k přírodnímu prostředí významné rekreační oblasti - Třeboňska Jako dílčí cíle byly vytýčeny: {•}Zjištění a posouzení vnímání Třeboňska jako přírodně ...
    • Vnímání přírodních složek krajiny aktéry cestovního ruchu v regiónu Jindřichova Hradce 

      Holkupová, Lucie (Jihočeská univerzita, 2007)
      Zjištění, jak turisté, aktéři CR vnímají přírodní složky krajiny formou dotazníkového šetření a studiem odborné literatury zabývající se především geografií CR a dalšími problémy související s tématem. Na základě studia ...
    • Vnímání značky 

      Tomší, Pavlína (Jihočeská univerzita, 2012)
      Cílem práce bylo porovnat, zda existuje odlišné vnímání značky společnosti ČEZ, a.s. ze strany jejích zaměstnanců a ze strany veřejnosti. Literární rešerše se zabývala značkou a její historií, brand managementem a positioningem ...
    • Vnímání značky 

      Zapletalová, Nikola (Jihočeská univerzita, 2014)
      Cílem diplomové práce na téma: "Vnímání značky" je, na základě analyzování a porovnání vnímání vybrané značky z pohledu veřejnosti a společnosti, vytvořit návrhy změn v komunikaci této značky.
    • Vnímání značky 

      Kubínová, Michaela (Jihočeská univerzita, 2013)
      Diplomová práce se zabývá vnímáním vybrané značky. Byla vybrána Česká spořitelna pro její známost na veřejnosti a silné postavení na trhu. Vnímání bylo porovnáváno z pohledu veřejnosti a vlastních zaměstnanců. Na základě ...
    • Vnímání značky 

      Kosová, Jana (Jihočeská univerzita, 2013)
      Cílem této diplomové práce bylo porovnat vnímání značky Oberbank AG ze strany veřejnosti a zaměstnanců společnosti a na základě analyzování a porovnání vnímání dané značky vypracovat návrh změny v její komunikaci.
    • Vnímání značky 

      Bednářová, Jana (Jihočeská univerzita, 2014)
      Cílem diplomové práce na téma "Vnímání značky" je na základě analyzování a porovnání vnímání vybraných značek z pohledu veřejnosti a společnosti vytvořit návrhy změn v komunikaci těchto značek. Teoretická část práce se ...
    • Vnímání značky 

      Pavlásek, Milan (Jihočeská univerzita, 2017)
      Cílem této diplomové práce je analyzovat vnímání značky. Na značku Budweiser Budvar jsou aplikovány teoretické poznatky s ohledem na její hlavní hodnoty a současnou komunikační kampaň. Hlavní část této práce tvoří dotazníkové ...
    • Vnímání značky Fair Trade 

      Draxlerová, Anna (Jihočeská univerzita, 2014)
      Hlavním cílem diplomové práce "Vnímání značky Fair Trade" je analyzovat vnímání značky Fair Trade studenty vybraných středních škol a bakalářských oborů Ekonomické fakulty Jihočeské univerzity v Českých Budějovicích a dále ...
    • Volba právní formy podnikání z hlediska daňového zatížení 

      Kubová, Veronika (Jihočeská univerzita, 2017)
      Cílem této diplomové práce je zhodnotit možnosti daňové optimalizace ve vazbě na jednotlivé právní formy podnikání. Práce charakterizuje jednotlivé právní formy podnikání a daňový systém podle platné legislativy České ...
    • Volební chování občanů Českých Budějovic 

      Trtílek, Ondřej (Jihočeská univerzita, 2017)
      Tato diplomová práce je primárně zaměřena na problematiku volebního chování občanů Českých Budějovic. Hlavním cílem je synchronní a diachronní komparativní analýza volebních preferencí kandidujících politických uskupení v ...
    • Volební chování občanů v České Kanadě 

      Ihnatišín, Michal (Jihočeská univerzita, 2015)
      Práce se zaměřuje na volební chování občanů České Kanady. V práci jsou porovnávány jednotlivé typy voleb s cílem nalézt faktory, které volební chování občanů nejvíce ovlivňují.
    • Vstup české firmy na ukrajinský trh. 

      Riechyn, Maksym (Jihočeská univerzita, 2013)
      Hlavním cílem diplomové práce je analýza podmínek a účelnosti vstupu vybraného podniku na ukrajinský trh a zároveň navržení vyhovující formy vstupu. V teoretické části se zaměřuji na analýzu jednotlivých forem vstupu. V ...
    • Vstup franchisingového řetězce na zahraniční trh 

      Jandošová, Petra (Jihočeská univerzita, 2011)
      Cílem mé práce je zjistit možnosti a podmínky na rozšíření franchisingového konceptu na zaharaničním trhu a vypracovat projekt postupu etablování řetězce ve vybrané zemi. Pro vypracování praktické části jsem oslovila český ...
    • Vstup produktu na evropský trh 

      Kubíček, Roman (Jihočeská univerzita, 2011)
      Práce se zaměřuje na vstup nového produktu zavedené společnosti na evropský trh a jeho další rozvoj. Cílem práce je vytvořit na základě marketingového výzkumu konkrétní marketingový mix pro mezinárodní působnost zvoleného ...
    • Vstup vybrané firmy na nový zahraniční trh 

      Bednářová, Marie (Jihočeská univerzita, 2008)
      Diplomová práce byla zpracována pro firmu Budějovický Budvar, n. p. Cíl vymezoval požadavek zhodnocení možností a strategií vstupu firmy na zahraniční trh. Dílčím cílem bylo zpracovat informace o firmě a cílovém trhu takovým ...
    • VŠ pedagogové a jejich vztahy k praxi 

      Čep, Adam (Jihočeská univerzita, 2011)
      Cílem práce je zjistit, zda by vysokoškolští pedagogové měli zájem o umístění na stáži v hostitelské organizaci na předem stanovené časové období. Během této doby pedagog získává nové a rozšiřuje své stávající praktické ...
    • Vybraná regionální značka kvality 

      Boštičková, Lenka (Jihočeská univerzita, 2019)
      Diplomová práce pojednává o regionálním značení, resp. o regionálních značkách sdružené v Asociaci regionálních značek (ARZ), jimiž jsou označovány produkty, za kterými stojí dobrá kvalita, tradice, jedinečnost, podíl ruční ...
    • Vybraná specifika mzdového účetnictví v důsledku legislativních změn 

      Janoviaková, Lenka (Jihočeská univerzita, 2021)
      Tato diplomová práce je zaměřena na změny ve mzdovém účetnictví v reakci na změny českých právních norem. Podkladem pro vypracování jsou interní materiály a směrnice vybrané společnosti Head Sport s. r. o. Problematické ...