Prohlížení Ekonomická fakulta dle názvu
Zobrazují se záznamy 865-884 z 2449
-
Marketingová komunikace - zákaznická orientace v energetické společnosti E.ON
(Jihočeská univerzita, 2011)Diplomová práce zpřehledňuje jednotlivé nástroje marketingové komunikace v energetické společnosti E.ON. Na základě výzkumu MAC/BRAND, diskusí s managery společnosti a vlastních úvah je řešena efektivita jednotlivých ... -
Marketingová komunikace cestovního ruchu v turistické oblasti Táborska
(Jihočeská univerzita, 2014)Předmětem práce je analýza marketingové komunikace cestovního ruchu na území Táborska. Nejprve je charakterizováno řešené území z hlediska nabídky cestovního ruchu a následně jsou představeny používané nástroje marketingové ... -
Marketingová komunikace českých minipivovarů
(Jihočeská univerzita, 2020)Tato práce se zabývá výzkumem marketingové komunikace minipivovarů v České republice. Pivo je v České republice velmi oblíbený nápoj. V posledních letech se rozmáhá trend zakládání nových minipivovarů, které nabízejí ... -
Marketingová komunikace destinace Blatensko
(Jihočeská univerzita, 2014)Diplomová práce se zabývá analýzou nástrojů marketingové komunikace destinace Blatensko. Na základě analýzy jsou identifikovány současné nástroje marketingové komunikace a je zhodnocena efektivita jejich využití. Součástí ... -
Marketingová komunikace destinace České Budějovice
(Jihočeská univerzita, 2013)Diplomová práce se zabývá analýzou současných nástrojů marketingové komunikace destinace České Budějovice. Na základě analýzy jsou identifikovány nástroje a je zhodnocena efektivita jejich využití. Součástí práce jsou ... -
Marketingová komunikace destinace Klatovsko
(Jihočeská univerzita, 2014)Cílem práce je analýza marketingové komunikace destinace Klatovsko. Na základě analýzy identifikovat současné nástroje marketingové komunikace zvolené destinace cestovního ruchu a zhodnotit efektivitu jejich využití. Dále ... -
Marketingová komunikace destinace Krkonoše
(Jihočeská univerzita, 2013)Cílem práce je analyzovat všechny komunikační aktivity destinace Krkonoše. První část je věnována marketingové komunikaci, marketingovému mixu, destinaci a její typologie. Obsahuje přehled jednotlivých komunikačních nástrojů ... -
Marketingová komunikace destinace Mariánské Lázně
(Jihočeská univerzita, 2013)Diplomová práce se zabývá analýzou nástrojů marketingové komunikace v destinaci Mariánské Lázně. Na základě analýzy jsou v práci identifikovány současné nástroje marketingové komunikace a je zhodnocena efektivita jejich ... -
Marketingová komunikace fotbalového klubu Bohemians 1905
(Jihočeská univerzita, 2013)Cílem této diplomové práce je v prvé řadě analyzovat současný stav marketingové komunikace ve fotbalovém klubu Bohemians Praha 1905. Dalším cílem je navrhnout případná zlepšení v oblasti marketingové komunikace, které by ... -
Marketingová komunikace hotelu SwissHouse
(Jihočeská univerzita, 2015)Cílem této diplomové práce bylo na základě analýzy současného stavu marketingové komunikace navrhnout řešení pro zlepšení této komunikace. Autorka diplomové práce charakterizuje hotel SwissHouse, poté analyzuje užívané ... -
Marketingová komunikace nestátních neziskových organizací v oblasti ochrany spotřebitele
(Jihočeská univerzita, 2010)Na závěr bych chtěla shrnout to, co je patrno z výsledků mé vlastní práce, a to, že činnost SOS, SIC je opravdu některým spotřebitelům velmi vzdálená, může to být způsobeno např. tím, že je využíváno pouze některých ... -
Marketingová komunikace nestátních neziskových organizací v oblasti ochrany spotřebitele
(Jihočeská univerzita, 2011)Práce se zabývá analýzou nástrojů marketingové komunikace Občanského sdružení spotřebitelů TEST a také z části Sdružení obrany spotřebitelů a Sdružení českých spotřebitelů. Potřebné informace jsou zjišťovány dotazníkovým ... -
Marketingová komunikace obce
(Jihočeská univerzita, 2012)Práce je zaměřena na marketingovou komunikci obcí se zaměřením na obce malé. V hlavní části práce je zde analyzován současný stav využívání marketingové komunikace u dvou zvolených obcí s následnou komparací a hodnocením ... -
Marketingová komunikace obce
(Jihočeská univerzita, 2013)Cílem diplomové práce bylo na základě zjištění prioritních cílů obce sestavit komunikační kampaň a jejím prostřednictvím oslovit cílové skupiny a tím dosáhnout splnění identifikovaných cílů. -
Marketingová komunikace obce
(Jihočeská univerzita, 2020)Diplomová práce se zabývá analýzou aktuálních nástrojů marketingové komunikace města České Budějovice, na základě které je hodnocena efektivita jejich využití. Součástí práce je vysvětlení nejdůležitějších pojmů, charakteristika ... -
Marketingová komunikace OC Futurum Kolín
(Jihočeská univerzita, 2010)Hlavním cílem diplomové práce bylo popsat a zhodnotit marketingovou komunikaci OC Futurum Kolín a zjistit, jaké nástroje marketingové komunikace jsou používány. K tomuto účelu byly charakterizovány obecné informace týkající ... -
Marketingová komunikace producentů kolových nápojů
(Jihočeská univerzita, 2019)Diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací značek Coca-Cola, Pepsi a Kofola na českém trhu. Cílem práce bylo zanalyzovat a zhodnotit současný stav marketingové komunikace těchto tří značek a za pomoci výzkumu mezi ... -
Marketingová komunikace s důrazem na podporu prodeje
(Jihočeská univerzita, 2011)Diplomová práce, zpracovaná na téma Marketingová komunikace s důrazem na podporu prodeje, je zaměřena na marketingovou komunikaci značek českých pivovarů společnosti Heineken Česká republika, a.s. Tato práce je věnována ... -
Marketingová komunikace v cestovním ruchu
(Jihočeská univerzita, 2009)Tato diplomová práce analyzuje marketingovou komunikaci a možnosti jejího využívání v oblasti cestovního ruchu. Východiskem je propojení teoretických poznatků s činností vybraných cestovních kanceláří v praxi. Předmětem ... -
Marketingová komunikace v cestovním ruchu se zaměřením na mikroregion Veselsko
(Jihočeská univerzita, 2009)Práce se zaměřuje na analýzu marketingové komunikace v konkrétním mikroregionu. Cílem bylo zjistit jaké metody marketingové komunikace jsou použity v konkrétním mikroregionu. Výsledkem práce je ucelený přehled o metodách ...