Zobrazují se záznamy 121-140 z 2449

    • Interní marketingová strategie ve vybrané organizaci 

      Maliszewská, Nikola (Jihočeská univerzita, 2020)
      Diplomová práce je zaměřena na vytvoření a aplikaci interní marketingové strategie do vývojového oddělení. Teoretická část práce popisuje marketingovou strategii a její metody, jako je SWOT analýza, portfolio analýza, ...
    • Marketingová komunikace ve vybraném podniku 

      Hošinský, Filip (Jihočeská univerzita, 2020)
      Cílem diplomové práce bylo analyzovat a zhodnotit, jaký je současný stav marketingové komunikace, potažmo online marketingové komunikace ve Firmě XY a zda je tato komunikace efektivní. Následně zhodnotit tento stav a ...
    • Výroba biopaliv v České republice a na Slovensku 

      Bagová, Veronika (Jihočeská univerzita, 2020)
      Cílem diplomové práce je zhodnocení výroby biopaliv z hlediska využívání surovin, porovnání obsahu přijaté legislativy z oblasti biopaliv a její efektivity uplatnění v České republice a na Slovensku. V rámci dosažení ...
    • Marketingová komunikace vybraného podniku 

      Šimonová, Michaela (Jihočeská univerzita, 2020)
      Cílem práce bylo analyzovat a zhodnotit současný stav marketingové komunikace vybraného podniku a navrhnout pro něj plán marketingové komunikace pro další období. Tato práce se zabývá hodnocením obsahu na vybraných sociálních ...
    • Tvorba produktu v cestovním ruchu 

      Opavová, Karolína (Jihočeská univerzita, 2020)
      Cílem diplomové práce bylo na základě dostupných údajů připravit produkt cestovního ruchu pro českou klientelu ve Finsku. Návrhy byly zpracovány na základě analýzy současné nabídky cestovních kanceláří a dle zjištění zájmu ...
    • Potenciál Guerilla marketingu 

      Havlíková, Monika (Jihočeská univerzita, 2020)
      Diplomová práce se zabývá potenciálem guerilla marketingu a jeho oblíbeností. Práce zkoumá zejména trendy a oblíbenost marketingu. Cílem této práce je navrhnout guerilla marketingovou kampaň pro vybranou společnost, a to ...
    • Hodnocení spokojenosti návštěvníků vybraného eventu - Znojemské historické vinobraní 2019 

      Klempová, Kateřina (Jihočeská univerzita, 2020)
      Diplomová práce se zabývá spokojeností návštěvníků daného eventu, konkrétně Znojemského historického vinobraní 2019. Zaměřuje se na faktory, které ovlivňují účastníky cestovního ruchu během jejich návštěvy společenské akce ...
    • Marketingový plán vybraného podniku 

      Blüml, Kristýna (Jihočeská univerzita, 2020)
      Cílem diplomové práce je zanalyzovat a zhodnotit současný stav marketingových aktivit ve vybraném podniku a navrhnout pro něj marketingový plán pro další období. Práce vychází z potřebných analýz a předkládá návrh řešení ...
    • Kurzové riziko při realizaci platebních transakcí v čínském jüanu a možnosti jeho zajištění 

      Votava, Tomáš (Jihočeská univerzita, 2020)
      Práce na konkrétních typových příkladech analyzuje kurzové riziko firem spojené s realizací obchodních transakcí v čínském jüanu (CNY) a vyhodnocuje možnosti jeho zajištění. V teoretické části je obecně popsána problematika ...
    • Týmová práce a vztahy na pracovišti 

      Česánková, Helena (Jihočeská univerzita, 2020)
      Hlavním cílem diplomové práce je zhodnocení vztahů na pracovišti a předpokladů pracovníků k týmové práci ve vybraném podniku a navrhnout případná doporučení a změny. Přínosem této práce je především využití sociometrie, ...
    • Přístupy ke kalkulaci nákladů v podniku 

      Kupka, Michal (Jihočeská univerzita, 2020)
      Tématem této diplomové práce jsou odlišné přístupy ke kalkulacím nákladů ve výrobním podniku. Cílem práce je zhodnocení současné metodiky kalkulací, aplikace odlišných metod spojená s jejich vzájemnou komparací a závěrečná ...
    • Právní postavení věřitelských orgánů v insolvenčním řízení 

      Rybníčková, Anita (Jihočeská univerzita, 2020)
      Tématem předkládané diplomové práce je právní postavení věřitelských orgánů v insolvenčním řízení. Předkládaná práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část, přičemž v první kapitole je pojednáno o jejích cílech a ...
    • Optimalizace podnikových procesů v souvislosti se zaváděním informačního systému ve vybraném podniku 

      Němec, Radek (Jihočeská univerzita, 2020)
      Práce se zabývá teorií řízení firem a následnou analýzou podnikových procesů, ze které vychází požadavky, které slouží jako základ pro vývoj nového informačního systému ve vybrané firmě. Důležitým krokem je vysvětlení ...
    • Řízení lidských zdrojů v národní agentuře NAKIT 

      Hynková, Barbora (Jihočeská univerzita, 2020)
      Diplomová práce se zabývá analýzou řízení lidských zdrojů v podniku NAKIT. Zajímá se také o moderní metody v řízení, které jsou využívány. V teoretické části jsou popsány definice a činnosti, kterými se řízení zabývá. V ...
    • Marketing a obchodní modely v online sociální síti 

      Perzl, Tomáš (Jihočeská univerzita, 2020)
      Diplomová práce se zajímá marketingem na online sociální síti. Teoretická část se věnuje historii marketingu obecně a tyto znalosti dále prohlubuje principy, které se v oblasti online marketingu objevují dnes. Pozornost ...
    • Analýza stavu bezpečnosti informací ve vybraných obcích 

      Kubala, Lukáš (Jihočeská univerzita, 2020)
      Cílem práce je analyzovat informační a komunikační technologie ve vybraných obcích za využití standardů zejména ISO/IEC 27000. Práce se soustřední zejména na stav kybernetické bezpečnosti a dopady regulativy GDPR na systémy ...
    • Hodnocení a motivace zaměstnanců ve vybraném podniku 

      Prokopová, Nikola (Jihočeská univerzita, 2020)
      Tématem této diplomové práce je hodnocení a motivace zaměstnanců ve vybraném podniku. Ve všech společnostech zaujímá motivace pracovníků velmi důležitou roli a to proto, že lidské zdroje jsou pro firmu konkurenční výhodou. ...
    • Audit ERP systému SAP 

      Lišková, Markéta (Jihočeská univerzita, 2020)
      Diplomová práce se zabývá auditem ERP systému SAP zasazeného do akademického prostředí. V první části práce jsou objasněny základní terminologické pojmy. Vymezen pojem audit a audit informačních systémů spolu s náležitostmi ...
    • Marketingová komunikace obce 

      Zlatušková, Kateřina (Jihočeská univerzita, 2020)
      Diplomová práce se zabývá analýzou aktuálních nástrojů marketingové komunikace města České Budějovice, na základě které je hodnocena efektivita jejich využití. Součástí práce je vysvětlení nejdůležitějších pojmů, charakteristika ...
    • Systém odměňování a hodnocení pracovníků ve vybrané organizaci 

      Nepivodová, Lenka (Jihočeská univerzita, 2020)
      Hlavním cílem této práce je analyzovat systém odměňování a hodnocení zaměstnanců ve vybrané organizaci - průmyslová výroba a tento systém zlepšit. V práci je použita odborná literatura odpovídající zadanému tématu. Následně ...