Sociální sítě jako nástroj marketingu
Abstrakt
Sociální média a sítě jsou fenoménem dnešní doby. Technologický vývoj a propojenost světa skrze internet napomohl velkému rozmachu internetového marketingu. V současnosti je online marketing na sociálních sítích často užívaným nástrojem marketingové komunikace firem, jelikož sociální sítě jsou jedním z dostupných kanálů, které nám umožňují oslovit doslova miliony lidí. Dá se říci, že marketing na sociálních sítích je nepřímým způsobem, jak ovlivnit zákazníka. Diplomová práce je rozdělena na tři hlavní části. První část je teoretická, ve které jsou definovány základní pojmy související s online marketingem. Druhá, metodická část vysvětluje postupy pro vyhotovení praktické části práce. V poslední, praktické části se práce věnuje výsledkům dotazníkového šetření a vnější analýzou vybrané firmy. Na závěr je vytvořen návrh pro firmu, která v této oblasti marketingu začíná.
Kolekce
Související záznamy
Zobrazují se záznamy příbuzné na základě názvu, autora a předmětu.
-
Potenciál Guerilla marketingu
Havlíková, Monika (Jihočeská univerzita, 2020)Diplomová práce se zabývá potenciálem guerilla marketingu a jeho oblíbeností. Práce zkoumá zejména trendy a oblíbenost marketingu. Cílem této práce je navrhnout guerilla marketingovou kampaň pro vybranou společnost, a to ... -
Nové trendy v marketingu a srovnání jejich využití v České republice a Spolkové republice Německo
Jirovská, Kristýna (Jihočeská univerzita, 2013)Cílem této bakalářské práce je uvedení do problematiky marketingu a především nových trendů v marketingu s hlavním zaměřením na dva konkrétní nové trendy - guerilla a virální marketing. Bude popsáno využití těchto vybraných ... -
Distribuce vybraných francouzských výrobků na českém trhu
Chlupová, Tereza (Jihočeská univerzita, 2014)Bakalářská práce má za cíl zhodnocení distribuce vybraných francouzských výrobků na českém trhu a odkrytí možnosti zvýšení jejich prodejnosti. Práce je tvořena teoretickou a praktickou částí. Teoretická část se zabývá ...