Zobrazují se záznamy 1201-1220 z 2449

    • Nové trendy wellness služeb a jejich uplatnění ve WELLNESS HOTELU FRYMBURK 

      Chocholatá, Soňa (Jihočeská univerzita, 2013)
      Diplomová práce se zabývá wellness úsekem Wellness hotelu Frymburk. Cílem práce je analyzovat stávající produkty wellness služeb, doporučení rozvoje wellness produktů dle aktuálních trendů. Dalším důležitým cílem práce je ...
    • Podnikatelský koncept ubytovacího zařízení ve venkovském cestovním ruchu 

      Busínová, Kateřina (Jihočeská univerzita, 2013)
      Předkládaná diplomová práce se zabývá problematikou venkovského cestovního ruchu v oblasti Třebíčska. Hlavním cílem je sestavení podnikatelského konceptu ubytovacího zařízení ve venkovském cestovním ruchu, který bude sloužit ...
    • Realizace SWOT analýzy pro vybranou firmu 

      Paulík, Martin (Jihočeská univerzita, 2013)
      Cílem diplomové práce je využití analýzy SWOT k identifikaci hrozeb a příležitostí na trhu pro vybranou firmu s ohledem na její slabé a silné stránky, popřípadě návrh na odstranění nebo eliminaci slabých stránek.
    • Problematika slev na zboží a jejich vlivu v účetních a daňových souvislostech na případu obchodního řetězce 

      Skusilová, Veronika (Jihočeská univerzita, 2013)
      Cílem diplomové práce je analyzovat možnosti a dopady slev obchodního řetězce v návaznosti na platné předpisy, jejich výklad a reálnou situaci. Praktická část je zaměřena na analýzu slev ve vybraném podniku. Na úvod je ...
    • Pozemky, jejich úpravy a užívání, daňové a účetní aspekty. 

      Blechová, Petra (Jihočeská univerzita, 2013)
      Předmětem diplomové práce Pozemky, jejich úpravy a užívání, daňové a účetní aspekty je popsání pojmů a legislativních předpisů v oblasti pozemků s důrazem na jejich zajímavé aspekty. V teoretické části jsou uvedeny ...
    • Analýza konkurenční pozice vybraného podniku 

      Zajac, Aleš (Jihočeská univerzita, 2013)
      Předmětem této diplomové práce je zhodnocení konkurenční pozice vybraného podniku. Pro určení pozice byly použity strategické metody, které slouží k analýze vnitřního a vnějšího okolí podniku. Konkrétně se jedná o tyto ...
    • Vnější prostředí podniku 

      Štěrbová, Petra (Jihočeská univerzita, 2013)
      Tato práce byla zaměřena na téma: Vnější prostředí podniku. Podnik byl vybrán před zahájením této diplomové práce a poskytnul mi všechny potřebné informace. Konkrétněji jsem tedy analyzovala firmu Aerosol - Service, s.r.o., ...
    • Marketingová on-line strategie cestovního ruchu Jihočeského kraje 

      Machart, Ondřej (Jihočeská univerzita, 2013)
      Hlavním cílem práce je na základě analýzy identifikovat současné nástroje marketingové online komunikace Jihočeského kraje v oblasti cestovního ruchu a zhodnotit jejich funkčnost a efektivitu využití. Sekundárním cílem ...
    • Organizace destinačního managementu regionu Českobudějovicko 

      Kořán, Václav (Jihočeská univerzita, 2013)
      Cílem diplomové práce bylo vytvořit návrh koncepce organizace destinačního managementu pro region Českobudějovicko. Na základě analýzy vnějšího a vnitřního prostředí destinace zhodnotit možná rizika a překážky při založení ...
    • Zpoplatnění dopravní infrastruktury a návrh opatření pro optimalizaci jejího využití 

      Kotek, Jiří (Jihočeská univerzita, 2013)
      Současný stav zpoplatnění silniční infrastruktury v České republice byl podroben analýze z hlediska nákladů, které dopravní síti způsobují jednotlivé kategorie vozidel a příjmů, jež tato vozidla do infrastruktury vrací ...
    • Marketingová komunikace destinace Mariánské Lázně 

      Zelinková, Petra (Jihočeská univerzita, 2013)
      Diplomová práce se zabývá analýzou nástrojů marketingové komunikace v destinaci Mariánské Lázně. Na základě analýzy jsou v práci identifikovány současné nástroje marketingové komunikace a je zhodnocena efektivita jejich ...
    • Marketingová komunikace destinace České Budějovice 

      Masaryková, Lenka (Jihočeská univerzita, 2013)
      Diplomová práce se zabývá analýzou současných nástrojů marketingové komunikace destinace České Budějovice. Na základě analýzy jsou identifikovány nástroje a je zhodnocena efektivita jejich využití. Součástí práce jsou ...
    • Marketingová komunikace destinace Krkonoše 

      Vlášková, Lenka (Jihočeská univerzita, 2013)
      Cílem práce je analyzovat všechny komunikační aktivity destinace Krkonoše. První část je věnována marketingové komunikaci, marketingovému mixu, destinaci a její typologie. Obsahuje přehled jednotlivých komunikačních nástrojů ...
    • Řízení rizik spojených s poskytováním hypotečních úvěrů v době krize 

      Kohoutová, Jana (Jihočeská univerzita, 2013)
      Cílem mé diplomové práce byla analýza poskytování spotřebitelských úvěrů a hypotečních úvěrů ve v době finanční krize ve vybrané komerční bance. V teoretické části jsem vymezila důležité pojmy. Rozlišila jsem typy úvěrů, ...
    • Nákupní chování a postoje zákazníků maloobchodní jednotky 

      Vítková, Nikola (Jihočeská univerzita, 2013)
      Práce je zaměřena na analýzu nákupního chování a postojů zákazníků maloobchodní jednotky. Teoretická část práce se snaží objasnit specifika spotřebního a nákupního chování. Marketingový výzkum se zaměřoval na způsob plánování ...
    • Spotřebitelské vnímání společensky odpovědných aktivit v maloobchodě 

      Plešingerová, Jana (Jihočeská univerzita, 2013)
      Práce je zaměřena na analýzu spotřebitelského vnímání společensky odpovědných aktivit v maloobchodě. Teoretická část práce zahrnuje problematiku CSR od historie pojmu, jeho uplatňování ve firemní strategii, až po nástin ...
    • Analýza nákupních podmínek na Klatovsku 

      Martínková, Zuzana (Jihočeská univerzita, 2013)
      Hlavním posláním diplomové práce bylo zhodnotit nákupní podmínky na Klatovsku a geograficky vymezit prodejní jednotky na tomto území. Dále zjistit spokojenost zákazníků nakupujících na Klatovsku. Analýza, která byla provedena ...
    • Nákupní chování a postoje zákazníků maloobchodní jednotky 

      Marešová, Petra (Jihočeská univerzita, 2013)
      Cílem diplomové práce bylo na základě analýzy nákupního chování a postojů zákazníků vybrané maloobchodní jednotky - Flop Diskont Mladá Vožice, navrhnout konkrétní opatření na zlepšení. V teoretické části práce jsou nejprve ...
    • Implementace analýzy FMEA v rámci logistické technologie Just-in-Sequence 

      Franěk, Václav (Jihočeská univerzita, 2013)
      Hlavním cílem diplomové práce byl návrh systému implementace analýzy FMEA v rámci logistické technologie Just-in-Sequence ve společnosti Robert Bosch České Budějovice, s.r.o. Dále je zde vymezen produkt a proces vyráběný ...
    • Optimalizace obalových technologií ve vybraném podniku 

      Prokop, Zdeněk (Jihočeská univerzita, 2013)
      Cílem této diplomové práce je návrh optimalizované soustavy obalových technologií u vybraného potravinářského výrobního podniku z hlediska logistických operací směrem k distribučnímu řetězci včetně reverzních toků, dále z ...