Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorBauman, Petr
dc.contributor.authorBláhová, Klára
dc.date.accessioned2021-11-19T13:00:36Z
dc.date.available2021-11-19T13:00:36Z
dc.date.issued2014
dc.date.submitted2014-06-13
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/2616
dc.description.abstractPráce se zabývá kritickým rozborem díla Thinking in Education M. Lipmana, které se zde věnuje otázce rozvoje myšlení v rámci vzdělávací praxe. Vysvětluje důvody důležitosti schopnosti dialogu, schopnosti kriticky myslet, ale zároveň využívat tvořivého a angažovaného myšlení. Uvádí, že schopnost myslet by měla být efektem edukace, a to nejen coby příprava na život v demokratické společnosti. Práce shrnuje názory kritiků zmíněné teorie.cze
dc.format82 s. (119 055 znaků)
dc.format82 s. (119 055 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectfilosofiecze
dc.subjectfilosofie pro děticze
dc.subjectvýchovacze
dc.subjectvzdělánícze
dc.subjectrozvoj úsudkucze
dc.subjectlogické myšlenícze
dc.subjectkritické myšlenícze
dc.subjecttvořivé myšlenícze
dc.subjectangažované myšlenícze
dc.subjectdialogcze
dc.subjecthledající společenstvícze
dc.subjectMatthew Lipmancze
dc.subjectphilosophyeng
dc.subjectPhilosophy for childreneng
dc.subjecteducationeng
dc.subjectfostering judgementeng
dc.subjectlogical thinkingeng
dc.subjectcarying thinkingeng
dc.subjectcritical thinkingeng
dc.subjectcreative thinkingeng
dc.subjectdialogueeng
dc.subjectcommunity of inquiryeng
dc.subjectMatthew Lipmaneng
dc.titleM. Lipman: Thinking in Educationcze
dc.title.alternativeM. Lipman: Thinking in Educationeng
dc.title.alternativeKritický rozbor dílacze
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag35302
dc.description.abstract-translatedThe thesis presents the critical analysis of the work Thinking in Education by M. Lipman It deals with the problemc of fostering thinking through education. It explains the reasons of the relevance of the dialoque ability, critical thinking and also use of the creative and caring thinking. Also it explains that the thinking skills should be the effect of the education not only as a preparation for a life in the democratic society. The thesis summarize the views of it's critics.eng
dc.date.accepted2014-09-05
dc.description.departmentTeologická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplinePedagogika volného časucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Teologická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programVychovatelstvícze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam